news-background
news-background

ادامه انتقادات نیک پیزولاتو از فصل چهارم سریال True Detective: منتقد را به «خباثت هیتلری» متهم می‌کنند

پیزولاتو در شبکه‌های اجتماعی از فصل چهارم «کارآگاه حقیقی» انتقاد کرده بود.

«نیک پیزولاتو» خالق سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective) پس از دریافت واکنش‌های منفی به سبب انتقاد از فصل چهارم در اینستاگرام بیانیه دیگری منتشر کرد و گفت افرادی که از سریال انتقاد می‌کنند فوراً مهر «خباثت هیتلری» می‌خورند. او به دنبال پخش اپیزود پایانی فصل چهارم در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های اعتراض‌آمیز بینندگان سریال را پی‌درپی به اشتراک می‌گذاشت و واکنش تند «کالی ریس» را برانگیخت.

ریس و «جودی فاستر» در فصل چهارم نقش کارآگاه «لیز دنورز» و «اوانجلین ناوارو» را بازی می‌کنند و مأمور رسیدگی به قتل‌های «ایستگاه تحقیقاتی قطبی سلال» شده‌اند. پیزولاتو اظهار نظر بینندگانی را به اشتراک گذاشت که فصل چهارم را «افتضاحی بزرگ» و «شلخته» توصیف کرده بودند.

این نویسنده چهارشنبه این هفته پیام دیگری منتشر کرد و درباره بیزاری هواداران از فصل چهارم گفت: «پست جمع‌بندی «کارآگاه حقیقی» - اینجا مکانی برای همه ترول‌ها/حمایت‌ها/مخالفت‌های شما درباره «کارآگاه حقیقی» و انحطاط اخلاقی مطلق و زن‌ستیزی همه کسانی است که فکر نمی‌کنند [فصل چهارم] خوب بوده. بیایید رجزخوانی‌ها را وارد پست‌های دیگر من درباره همسرم، عشق حقیقی‌ام و مرگ پدرم نکنیم، قبول؟»

او اضافه می‌کند: «می‌گویم «متمدن» بمانید اما البته تمدن جایی ندارد وقتی انتقاد از یک سریال تلویزیونی به معنای خباثتی هیتلری دانسته می‌شود که باید از شرش خلاص شد. بنابراین ادامه دهید. از هجو استقبال می‌شود، اما سعی کنید روز خوبی داشته باشید.»

پیزولاتو اولین بار با «احمقانه» دانستن ارتباط داستان فصل چهارم و اول در پیامی حذف شده انتقاد از این سریال را شروع کرده بود. او در پاسخ به نظر یکی از کاربران اینستاگرام می‌گوید: «من کجا نفرات‌پراکنی کردم؟ این یک اتهام مسخره است. فکر می‌کنم اخبار جعلی به شما داده‌اند. یا شاید بهتر باشد پست من را با دقت بیشتری بخوانید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید