news-background
news-background

فیلم Mickey 17 در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد

فیلم «میکی ۱۷» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم علمی-تخیلی «میکی ۱۷» (Mickey 17) به کارگردانی «بونگ جون هو» را در سال ۲۰۲۵ اکران می‌کند. این فیلم با بازی «رابرت پتینسون» اخیراً از تقویم اکران استودیو خارج شده بود اما حالا قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ به نمایش درآید.

«میکی ۱۷» در این تاریخ جدید که با سال نو چینی مقارن است امکان اکران گسترده‌تری در سینماهای آیمکس خواهد داشت. در ماه ژانویه استودیوها معمولاً فیلم‌های پرخرج را اکران نمی‌کنند بنابراین تازه‌ترین ساخته کارگردان برنده اسکار «انگل» (Parasite) مجال بیشتری برای دیدن شدن پیدا می‌کند. در سال‌های اخیر فیلم‌های پرفروشی چون «مگان» (M3GAN)، «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) و چندگانه «جیغ» (Scream) اکران شده‌اند. «میکی ۱۷» ژانویه آینده باید با «پدینگتون در پرو» (Paddington in Peru) که از ۱۷ ژانویه اکران خواهد شد و «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) مارول با بازی «آنتونی مکی» و «هریسون فورد» که ۱۴ فوریه به نمایش درمی‌آید رقابت کند.

«میکی ۱۷» اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «ادوارد اشتون» که فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم داستانی در مورد کارمندی دارای تاریخ مصرف روایت می‌کند که به سیاره یخی «نیفهایم» فرستاده شده اما نمی‌پذیرد که کلونش «میکی ۸» جایگزین او شود. «استیون یئون» بازیگر فیلم «میناری» (Minari) و سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، «تونی کولت»، «مارک رافلو» و «نایومی اکی» دیگر بازیگران این فیلم علمی-تخیلی خواهند بود. «میکی ۱۷» اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «ادوارد اشتون» که فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد.

«انگل» بونگ پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای تاریخ شد و اولین فیلم غیر-انگلیسی تاریخ بود که اسکار بهترین فیلم را دریافت می‌کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید