news-background
news-background

سیلوستر استالونه دفاع شخصی را با استخدام اعضای «یگان ویژه نیروهای دریایی» آمریکا دخترانش آموزش داده است

استالونه پیش از نقل مکان به نیویورک به دخترانش دفاع شخصی آموزش داده است.

«سیلوستر استالونه» بازیگر فیلم‌های «راکی» (Rocky) و «رمبو» (Rambo) برای حفظ امنیت دخترانش پیش از نقل مکان به نیویورک سیتی اعضای «یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده» را برای آموزش دفاع شخصی به آن‌ها استخدام کرده است.

دختران استالونه در مصاحبه با «نیویورک پست» می‌گویند پدرشان جلسات آموزشی سختی را برای آن‌ها برگزار کرده است. سیستین و سوفیا دختران ۲۷ و ۲۵ ساله بازیگر در سال ۲۰۲۳ به نیویورک نقل مکان کردند. سیستین می‌گوید: «سخت‌تر از این نمی‌شد. حدود شش ساعت در آن جنگل‌ها بودیم.»

او اضافه می‌کند: «من و سوفیا از این آدم‌ها کتک خوردیم. واقعاً حرفه‌ای بودند. و تعجب‌آور نبود که پدرم ما را چنین موقعیتی قرار داد چون در تمام عمر با این نوع آموزش‌های دفاع شخصی و نظامی بزرگ شده‌ایم.»

سوفیا سپس از برنامه سختگیرانه پدرش می‌گوید: «هر روز ساعت ۶ صبح ما را وادار می‌کرد تخم مرغ با کچاپ بخوریم. به دلایلی، آن ترکیب... برای عضلانی‌تر شدن. اما از طرف دیگر دراز نشست، شنا، بالاکش، و حرکت دوضرب [وزنه‌برداری] می‌زدیم.»

آموزش دفاع شخصی «یگان ویژه نیروی دریایی» برای سریال «خانواده استالونه» (The Family Stallone) پارامونت+ که فصل دوم آن ۲۱ فوریه پخش خواهد شد فیلمبرداری شده است.

استالونه ۷۷ ساله از همسرش «جنیفر فلاوین» سه دختر به دنیا آورده است. او از همسر سابقش دو پسر داشت که یکی از آن‌ها به نام «سیج» در سال ۲۰۱۲ و در ۳۶ سالگی از دنیا رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸

یعنی طوری آموزششون داده که همین الان ریبوت سه گانه رمبو رو میشه نسخه فیمل شو ساخت با دختراش😂 خدا بده پدر خوب

نمایش اسپویل