news-background
news-background

راسل کرو می‌گوید یک دهه پس از فیلمبرداری Robin Hood متوجه شکستگی پایش شده است

کرو حادثه‌ای را به یاد می‌آورد که به شکستگی پایش منجر شده است.

«راسل کرو» در مصاحبه با «پیپل» به یاد آورده است که در زمان فیلمبرداری «رابین هود» (Robin Hood) در سال ۲۰۱۰ استخوان پای او می‌شکند اما تا سال‌ها بعد متوجه نمی‌شود.

این بازیگر ۵۹ ساله می‌گوید: «از دروازه بالارونده یک قلعه روی زمین ناهموار و سخت پریدم. باید سطح زمین را آماده می‌کردیم و یک پد زیر آن قرار می‌دادیم، اما برای فیلمبرداری در زیر نور محو شونده عجله داشتیم.» او اضافه می‌کند که با وجود صدها بازیگر سیاهی‌لشکر راه بازگشتی وجود نداشته است: «یادم هست که وقتی می‌پریدم فکر می‌کردم: «آسیب خواهم دید.»»

او روی پاشنه پا فرود می‌آید و «یک شوک الکتریکی» را در تمام بدن خود احساس می‌کند: «فیلم بزرگی را می‌ساختیم، بنابراین با مشکلات کنار می‌آمدیم، اما ماه آخر بسیار سخت بود. چند هفته حتی راه رفتن برای من یک چالش بود.» او به یاد می‌آورد که مصدومیتش را به اطلاع عوامل فیلمبرداری نرسانده است: «هرگز درخواست یک روز استراحت را نکردم، فقط به کار ادامه دادم.»

ده سال پس از این حادثه، کرو دوباره درد را حس می‌کند و پس از مراجعه به پزشک و معاینه، متوجه می‌شود که هر دو استخوان قلم او دچار شکستگی شده‌اند: «ظاهراً، آن فیلم را با دو پای شکسته به پایان رسانده بودم. فقط به خاطر هنر. نه قالب‌گیری، نه شکسته‌بندی، نه مسکن، فقط به بازی ادامه دادم و با گذر زمان، خودش التیام پیدا کرد.»

کرو پس از «رابین هود» تا سال ۲۰۱۳ و فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) به سینما بازنگشت: «بین زمان استراحت و تمرین [برای «مرد پولادین»] مشکلات خودشان مرتفع شده بودند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید