news-background
news-background

کیلب لاندری جونز و کریستف والتس در فیلم Dracula – A Love Tale لوک بسون

بسون در «دراکولا - یک داستان عاشقانه» با «کیلب لاندری جونز» همکاری دیگری خواهد داشت.

«لوک بسون» در فیلم «دراکولا - یک داستان عاشقانه» (Dracula – A Love Tale) با «کیلب لاندری جونز» بازیگر «سگباز» (Dogman) و «کریستف والتس» برنده اسکار همکاری می‌کند.

فیلم جدید کارگردان «لوسی» (Lucy)، «لئون» (Leon) و «ربوده شده» (Taken) بر اساس رمان خون‌آشامی کلاسیک «برام استوکر» ساخته می‌شود و نگاه تازه‌ای به «دراکولا» می‌اندازد که محکوم به زندگی ابدی است. «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم تمرکز بیشتری روی رابطه میان «شاهزاده ولادیمیر» و همسرش خواهد داشت و حاوی صحنه‌هایی «تماشایی» است.

لاندری جونز نقش «دراکولا» را بازی می‌کند اما از نقش والتس جزئیاتی فاش نشده. انتظار می‌رود به زودی بازیگران دیگری به این فیلم ملحق شوند تا فیلمبرداری تا پایان سال ۲۰۲۴ آغاز شود. «دراکولا - یک داستانه عاشقانه» پرخرج‌ترین فیلم اروپایی امسال در «بازار فیلم اروپا» (EFM) است.

والتس و لاندری جونز هر دو برنده جایزه بهترین بازیگری از جشنواره کن شده‌اند. لاندری جونز برای «نیترام» (Nitram) و والتس با «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) «کوئنتین تارانتینو» این جایزه را دریافت کرده‌اند. بسون و لاندری جونز سال گذشته در «سگباز» با یکدیگر همکاری کردند. آن فیلم بهار آینده در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید