news-background
news-background

اپل تی‌وی+ فصل سوم سریال Invasion گلشیفته فراهانی را می‌سازد

فصل سوم «تهاجم» ساخته می‌شود.

اپل تی‌وی+ تولید فصل سوم سریال علمی-تخیلی «تهاجم» (Invasion) با بازی «گلشیفته فراهانی» و تهیه‌کنندگی «سایمون کینبرگ» و «دیوید ویل» را تأیید کرد. فیلمبرداری این فصل تا پایان فوریه آغاز می‌شود.

کینبرگ که پدید‌آورنده سریال است می‌گوید: «به دو فصل اول سریالی که با همکارانمان در اپل تی‌وی+ و عوامل و بازیگران ساختیم بسیار افتخار می‌کنم. فصل جدید به مقیاس، هیجان و جاذبه «تهاجم» اضافه می‌کند و همچنانکه شخصیت‌ها را در کانون توجه قرار می‌دهد، به شکلی آن‌ها را در کنار هم جمع می‌کند که امیدواریم غافلگیرکننده و مهمتر از آن برای مخاطبینی که از روز اول از ما حمایت کردند تکان‌دهنده باشد.»

او پیش‌تر به «کامیک‌بوک» گفته بود که تمایل دارد سریال را با چهار فصل به پایان برساند: «یک سیر تکامل چهار فصلی دارم که قسمت اول به بعد را بر پایه آن بنا کردم.»

داستان این سریال درباره تقابل بشر با موجودات بیگانه فضایی است. «شامیر اندرسون»، «گلشیفته فراهانی» در نقش «انیشا مالک»، یکی از اولین پناهندگان سوری در آمریکا، «سم نیل» در نقش کلانتر «جان بل تایسون»، «پی هالند»، ««فراس نصار»، «اژی رابینسون»، «بیلی برات»، «تارا مؤیدی» و «شیولی کوتسوما» از جمله بازیگران سریال در فصل اول بودند. «انور جوکای»، «ندرا ماری تیلور» و «نایان گنزالس نورویند» در فصل دوم به سریال اضافه شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید