news-background
news-background

الیزابت اولسن و چارلز ملتون در فیلم Love Child از تهیه‌کنندگان Past Lives

بازیگران «مه دسامبر» و «جنگ بی‌نهایت» در یک کمدی تلخ همکاری می‌کنند.

«چارلز ملتون» بازیگر فیلم «مه دسامبر» (May December) و «الیزابت اولسن» بازیگر فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers: Infinity War) به فیلم کمدی تلخ «فرزند نامشروع» (Love Child) «تاد سولندز» پیوستند. این فیلم در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به فروش گذاشته می‌شود. در سال‌های اخیر «ریچل وایس» و «کالین فارل» به این پروژه نزدیک شده بودند.

داستان فیلم درباره زنی به نام میستی است که در یک ازدواج بی‌عشق با همسری ددمنش گرفتار شده و جونیور، فرزند ۱۱ ساله‌اش تنها مایه تسلی اوست. وقتی غریبه‌ای به نام ایزی از راه مي‌رسد، جونیور نقشه می‌کشد تا از شر پدرش خلاص شود و مادرش با آن مرد ازدواج کند. اما این نقشه نقش بر آب می‌شود و نتیجه عکس می‌دهد و جونیور باید نقشه‌ای دغل‌بازانه‌تر با پیامدهایی فاجعه‌بارتر و غیرمنتظره را عملی کند.

سولندز می‌گوید: «برای همکاری با الیزابت اولسن و چارلز ملتون در فیلمی که تقدیری فوق‌العاده لذت‌بخش و بازیگوشانه از هالیوود است بسیار هیجان‌زده‌ام.» اولسن اضافه می‌کند: «هوادار قدیمی آثار تاد هستم و همکاری با او در این فیلم تحقق یک رؤیاست.»

اولسن اخیراً در مینی‌سریال «عشق و مرگ» (Love & Death)‌ دیده شده و ملتون برای «مه دسامبر» نامزد گلدن گلوب شده است. سولندز فیلم‌هایی چون «داستان‌سرایی» (Storytelling)، «زندگی در زمان جنگ» (Life During Wartime) و «سگ سوسیسی» (Wiener-Dog) را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید