news-background
news-background

لیسا رپر گروه Blackpink با فصل سوم White Lotus برای اولین بار بازیگری را تجربه می‌کند

رپر «بلک‌پینک» به فصل سوم «نیلوفر سفید» پیوست.

«لیسا مانوبال» رپر تایلندی گروه «بلک‌پینک» (Blackpink) با فصل سوم سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) اچ‌بی‌او برای اولین بار بازیگری را تجربه خواهد کرد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال پربیننده تا پایان فوریه در تایلند آغاز خواهد شد.

اچ‌بی‌او دوشنبه این هفته پیوستن لیسا به فصل سوم سریال را تأیید کرده و می‌گوید علاوه بر او «اسکات گلن» و «جولین کوستوف» به پروژه ملحق شده‌اند. از نقش این بازیگران در سریال جزئیاتی منتشر نشده است. مانوبال دومین عضو از گروه کره‌ای «بلک‌پینک» پس از «جنی» است که در یکی از سریال‌های اچ‌بی‌او مقابل دوربین می‌رود. «جنی» با سریال «آیدل» (Idol) برای اولین بار بازیگری را مقابل «لیلی رز دپ» و «ویکند» تجربه کرد.

فصل اول «نیلوفر سفید» ۲۰ نامزدی و ۱۰ جایزه امی را دریافت کرد در حالی که فصل دوم که داستانی در سیسیل روایت کرد، بیست و سه نامزدی دریافت کرد و پنج جایزه را به خانه برد.

«کری کون» بازیگر سریال «عصر طلایی» (The Gilded Age)، «لزلی بیب»، «جیسون آیزاکس»، «میشل موناگان»، «پارکر پوزی»، «والتون گاگینز»، «ایمی لو وود»، «پاتریک شوارزنگر»، «سارا کاترین هوک» و «سم نیوولا» دیگر بازیگران فصل سوم «نیلوفر سفید» خواهند بود. «ناتاشا راث‌ول» دیگر بازیگری است که از فصل اول سریال بازخواهد گشت.

لیسا پیش‌تر درباره احتمال تجربه بازیگری به «رولینگ استون» گفته بود: «به نقش همه درون «بلک‌پینک» احترام می‌گذارم. نمی‌خواهم این تصویر را خراب کنم. می‌خواهم به همین کاری که در «بلک‌پینک» می‌کنم ادامه دهم. اما شخصاً، دوست دارم چیزهای زیادی را امتحان کنم. عاشق عکاسی هستم، می‌خواهم بازیگری را امتحان کنم و بسیاری چیزهای دیگر.»

فصل سوم «نیلوفر سفید» در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید