news-background
news-background

پنجمین همکاری دنزل واشینگتن و اسپایک لی در بازسازی High And Low کوروساوا

واشینگتن در فیلم «فراز و نشیب» همکاری دیگری با لی خواهد داشت.

«دنزل واشینگتن» و «اسپایک لی» به فیلم «بهشت و دوزخ» (High and Low) اپل اریجینال فیلمز و ای-۲۴ پیوستند. لی کارگردان فیلم است و ای-۲۴ آن را پیش از پخش از اپل تی‌وی+ در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

این فیلم برداشتی از فیلم «بهشت و دوزخ» به کارگردانی «آکیرا کوروساوا» است که در سال ۱۹۶۳ اکران شد. میزان شباهت نسخه لی به فیلم کوروساوا نامعلوم است اما داستان تریلر جنایی کارگردان ژاپنی درباره مدیر یک کمپانی کفش در یوکوهاما بود که پس از ربوده شدن اشتباهی پسر راننده‌اش قربانی اخاذی می‌شود.

لی با همکاری «آلن فاکس» فیلمنامه نسخه جدید را می‌نویسد و امیدوار است از مارس فیلمبرداری را شروع کند. «تاد بلک» از کمپانی «اسکیپ آرتیستس» و «جیسون مایکل برمان» از «ماندالی پیکجرز» تهیه‌کننده فیلم در کنار لی و واشینگتن خواهند بود.

واشینگتن و لی با این فیلم برای پنجمین بار با یکدیگر همکاری می‌کنند. آن‌ها پیش‌تر در «نفوذی» (Inside Man)، «مالکم ایکس» (Malcolm X)، «بازی را بلد است» (He Got Game) و «بهترین بلوز» (Mo’ Better Blues) با یکدیگر همکاری کرده بودند. واشینگتن از سوی دیگر پس از «تراژدی مکبث» (The Tragedy of Macbeth) برای دومین بار با ای-۲۴ همکاری می‌کند. او برای آن فیلم برای هفتمین بار نامزد اسکار شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید