news-background
news-background

رابرت داونی جونیور تأیید کرد یکی از گزینه‌های بازی در نقش Scarecrow فیلم Batman Begins بوده است

داونی می‌گوید برای بازی در نقش «مترسک» با «کریستفر نولان» ملاقات کرده است.

«رابرت داونی جونیور» می‌گوید برای بازی در نقش کلیدی «مترسک» (Scarecrow) در فیلم «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) با «کریستفر نولان» ملاقات کرده است.

«گریفین شیلر» در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از گفت‌وگوی «رابرت داونی جونیور» در پنل «آمریکن سینماتک» به اشتراک گذاشته که در آن بازیگر فاش می‌کند برای آن نقش با نولان مذاکره کرده است.

داونی به یاد می‌آورد که نولان در آن ملاقات «مؤدب»‌ بوده است اما به نظر نمی‌رسیده که به انتخاب او علاقه داشته باشد. نولان در نهایت «کیلین مورفی» را برای نقش «مترسک» انتخاب کرد و او در «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight)‌ و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) بازگشت.

چند سال بعد، داونی نقش «مرد آهنی» (Iron Man) را در «دنیای سینمایی مارول» به دست آورد و تا بیش از یک دهه بعد تکرارش کرد. او به تازگی با «اوپنهایمر» (Oppenheimer) با نولان همکاری کرده و برای بازی در نقش رئیس کمیسیون انرژی هسته‌ای ایالات متحده نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده است. مورفی از سوی دیگر با همین فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول است و نولان در بخش بهترین کارگردانی بخت بالایی برای دریافت این جایزه را دارد.

داونی پیش‌تر درباره «اوپنهایمر» به «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود: «می‌خواهم بی‌پرده بگویم که این بهترین فیلمی است که بازی کرده‌ام. مشتاقم که همه آن را تجربه کنند. صرف نظر از انتظاری که دارید، یا هرچه فکر می‌کنید… تجربه فراگیری است، بلاکباسترهای تابستانی، در کودکی من به این معنا بودند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید