news-background
news-background

لری دیوید با حمله به شخصیت Elmo در تلویزیون به «کودک‌آزاری» متهم شد

دیوید شخصیت عروسکی «المو» را در برنامه زنده کتک زد.

«لری دیوید» به خاطر کتک زدن شخصیت «المو» در برنامه زنده تلویزیونی شبکه ان‌بی‌سی به «کودک‌آزاری» متهم شد. این کمدین کهنه‌کار پنجشنبه شب پس از این عمل گفت: «یک نفر باید این کار را می‌کرد!» او در بخش دیگری از برنامه از عروسک عذرخواهی کرد.

شخصیت برنامه «سسمی استریت» (Sesame Street) در حال گفت‌وگو با مجریان برنامه «امروز» شبکه ان‌بی‌سی بود که نویسنده «ساینفلد» (Seinfield) ناگهان پدیدار شد و سر عروسک را گرفت و به او ضربه زد. «ساوانا گاتری» یکی از مجریان برنامه در واکنش به این اقدام دیوید گفت: «خدای من. عاشق المو هستی نه؟» المو پس از خروج دیوید از استودیو گفت: «آقای لری، المو شما را قبلاً دوست داشت.» دیگر مجری برنامه اضافه می‌کند:‌ «قبل از اینکه کسی را لمس کنی باید اجازه بگیری لری.»

ویدیوی این برخورد دیوید با عروسک بیش از ۱.۵ میلیون بازدید در شبکه اجتماعی ایکس داشته است. یکی از بینندگان برنامه می‌نویسد: «این کودک‌آزاری است.» دیگری ادعا می‌کند: «نیازی نبود فن «چنگ آهنین» را روی او اجرا کند، لعنتی.»

یک بیننده دیگر می‌نویسد: «خنده‌دار نیست.» یا دیگری: «لری دیوید به یک کودک سه ساله حمله فیزیکی می‌کند و هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد.» یک بیننده دیگر می‌گوید: «او را تحریم کنید (یک بار دیگر). به یک کودک سه ساله حمله کرده.»

المو این هفته با این پرسش ساده که «حالتان چطور است؟» در شبکه اجتماعی ایکس جنجال‌برانگیز شده بود. یکی از کاربران به او پاسخ داده بود: «هر روز صبح، مشتاق آنم که دوباره بخوابم. هر دوشنبه، مشتاقم که جمعه از راه برسد. هر روزی که می‌گذرد و هر هفته‌ای که می‌آید.» یک کاربر دیگر گفته بود: «المو من افسرده و بی‌پولم.»

دیوید به زودی فصل دوازدهم سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) را در اچ‌بی‌او خواهد داشت که به گفته خودش فصل آخر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۲۱

گمون کنم اگه بفهمن من تو بچگی با تفنگ بادی عروسکای خواهرم رو سوراخ سوراخ میکردم اعدامم میکنن

نمایش اسپویل
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۱:۳۸

فردا نیاد عروسکه ازش بخواطر تعرض جنسی شکایت کنه

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۲

🤣

نمایش اسپویل