news-background
news-background

برد پیت به فیلم The Movie Critic تارانتینو پیوست

«کوئنتین تارانتینو» در آخرین فیلم بلندش بار دیگر با «برد پیت» همکاری می‌کند. نقش پیت در «منتقد سینما» (The Movie Critic) فاش نشده است. پیت در سال ۲۰۱۹ برای بازی در «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده و در «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) همکاری دیگری با تارانتینو داشته است.

«ددلاین» گزارش می‌دهد که پیت ممکن است نقش «کلیف بوث» از «روزی روزگاری در هالیوود» را تکرار کند که در صورت تبدیل شدن به منتقد سینما از یک بدلکار منطقی به نظر می‌رسد. تارانتینو پیش‌تر به «هاوارد استرن» گفته بود که «روزی روزگاری در هالیوود» را بهترین فیلم خود می‌داند: «مردم سال‌ها از من چنین چیزهایی می‌پرسیدند. و من می‌گفتم همه آن‌ها فیلم ما فرزندان من هستند. واقعاً فکر می‌کنم «روزی روزگاری در هالیوود» بهترین فیلم من است.»

در ماه‌های اخیر شایعه بازی «کرت راسل»، «بروس ویلیس»، «جان تراولتا»، «پل والتر هاوزر»، و «ساموئل ال. جکسون» در دهمین و آخرین فیلم تارانتینو شنیده شده بود. این فیلم قرار بود از سپتامبر گذشته در لس‌آنجلس فیلمبرداری شود اما اعتصاب بازیگران این فرصت را از تارانتینو گرفت. هاوزر در صورت پیوستن به این فیلم نقش منتقدی به نام «جیم شلدون» را بازی خواهد کرد. تارانتینو زمانی با نام مستعار شلدون در وبسایت «نیو بورلی» یادداشت‌هایی نوشته است. او این شخصیت را با «تراویس بیکل» شخصیت فیلم «راننده تاکسی» (Taxi Driver) با بازی «رابرت دنیرو» مقایسه می‌کند: «تراویس بیکل اگر یک منتقد سینما بود.»

تارانتینو در جشنواره کن گفته بود «لئوناردو دی‌کاپریو» یا «برد پیت» برای این نقش پیرند: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام اما بازیگری سی و پنج ساله و توانمند خواهد بود. بدون تردید بازیگر نقش اول جدیدی برای من خواهد بود.»

انتظار می‌رود فیلم دهم تارانتینو را استودیوی سونی در سال ۲۰۲۵ پخش کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید