news-background
news-background

متیو وان: فیلم Deadpool 3 «دنیای سینمایی مارول» را نجات می‌دهد

کارگردان «ایکس-من» می‌گوید «ددپول ۳» ناجی «دنیای سینمایی مارول» خواهد شد.

«متیو وان» در مصاحبه با پادکست «بروبایبل» می‌گوید فیلم «ددپول ۳» (Deadpool 3) «دنیای سینمایی مارول» را از باتلاق شکست‌های تجاری پی‌درپی بیرون خواهد کشید. کارگردانی این دنباله به «شان لوی» سپرده شده است.

وان که به زودی فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری و پرستاره «آرگایل» (Argylle) را روی پرده خواهد داشت با «ایکس-من: کلاس اول» (X-Men: First Class) تجربه کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی را دارد.

او می‌گوید: «بر اساس چیزکی که درباره «ددپول علیه ولورین» یا «ولورین علیه ددپول» می‌دانم – تردیدی ندارم که این بحث میان رایان [رینولدز] و هیو [جکمن] همین حالا که حرف می‌زنیم شکل گرفته – باورنکردنی است. یک ضربه ناگهانی خواهد بود.. دنیای وارول به زودی دچار یک ضربه ناگهانی از آن‌ها خواهد شد و آن مرد را به زندگی برمی‌گرداند... فکر می‌کنم رایان رینولدز و هیو جکمن دنیای مارول را نجات خواهند داد.»

این فیلمساز اضافه می‌کند: «یک هوادار واقعی «ایکس-من» هستم، فقط می‌خواهم فیلم‌ها به خوبی گذشته باشند.»

مارول در سال ۲۰۲۳ با «مرد-مورچه‌ای ۳» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) و «مارول‌ها» (The Marvels) دو شکست تجاری را تحمل کرد. دنباله «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن» در بازارهای داخلی حتی از فروش ۱۰۰ میلیون دلاری عبور نکرد در حالی که قسمت اول در سراسر دنیا بیش از ۱ میلیون دلار فروخته بود.

«رایان رینولدز» در قسمت سوم «ددپول» در نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» در نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» در نقش «پیتر»، «اما کورین» در یک نقش شرور افشا نشده و «متیو مکفدین» ظاهر خواهند شد. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند.

رینولدز و جکمن هفته پیش پایان فیلمبرداری «ددپول ۳» را تأیید کردند. این فیلم در حال حاضر قرار است ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید