news-background
news-background

کریس راک نسخه انگلیسی Another Round را کارگردانی می‌کند

راک «یک دور دیگر» را بازسازی می‌کند.

«کریس راک» نسخه انگلیسی زبان «یک دور دیگر» (Another Round) با بازی «مدس میکلسن» را کارگردانی می‌کند. کمدی سیاه «توماس وینتربرگ» در سال ۲۰۲۰ برنده اسکار بهترین فیلم بین‌المللی و بفتا شده بود.

«لئوناردو دی‌کاپریو» یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی به همراه «جنیفر دیویسون»، «برد وستون» و «کالین کریتون» خواهد بود. «استوارت بلومبرگ» نویسنده پیش‌نویس فیلمنامه است و در بازنویسی آن با راک همکاری می‌کند.

راک علاوه بر این پروژه اقتباس از کتاب «کینگ: یک زندگی» (King: A Life) درباره زندگی «مارتین لوتر کینگ جونیور» و یک فیلم بدون عنوان دیگر را نیز کارگردانی خواهد کرد. او در سال ۲۰۱۳ کمدی «پنج تای برتر» (Top Five) با بازی «رزاریو داسون» و «گابریل یونیون» را نوشت و کارگردانی کرد. «رئیس حاکمیت» (Head of State) و «فکر می‌کنم همسرم را دوست دارم» (I Think I Love My Wife) دیگر فیلم‌های راک در مقام کارگردان است. راک از طرف دیگر چهار جایزه امی و سه جایزه گرمی در کارنامه دارد و در ماه مارس استند-آپ «کریس راک: بی‌احترامی گزینشی» (Chris Rock: Selective Outrage) را از نتفلیکس پخش کرده است.

«یک دور دیگر» داستانی در مورد چند دوست روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند که بیازمایند که آیا میزان معینی الکل می‌تواند بر زندگی روزانه آنان تأثیر مثبتی داشته باشد یا نه. اینکه آیا خوش‌اخلاق‌تر خواهند شد و آیا اعتماد به نفس‌‌شان افزایش پیدا می‌کند؟ هرچند در ظاهر این امتحان موفقیت‌آمیز است اما گروه را از هم می‌پاشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید