news-background
news-background

پاسخ ارین موریارتی بازیگر سریال The Boys به مجری «زن ستیزی» که او را «معتاد به جراحی پلاستیک» لقب داده بود

بازیگر سریال «پسران» به اتهام جراحی پلاسیتک «میگن کلی» واکنش نشان داد.

«ارین موریارتی» بازیگر سریال «پسران» (The Boys) آمازون پاسخ اتهام «اعتیاد به جراحی پلاستیک» از سوی «میگن کلی» مجری و ژورنالیست آمریکایی را خشمگینانه داد. کلی یکی از سلفی‌های اینستاگرام موریارتی را با تصاویر قبلی او مقایسه کرده بود.

کلی در اپیزود ۱۷ ژانویه پادکستش (The Megyn Kelly Show) گفته بود که «زنان جوان بیشتر و بیشتر» به جراحی پلاستیک روی می‌آورند تا به «کیم کارداشیان» شبیه شوند: «این زن ۲۹ ساله است، و بازیگر زیبایی است، اما تصمیم گرفته که چهره‌اش را کاملاً تغییر دهد.»

مجری با نمایش تصاویری از موریارتی می‌گوید: «این تصویری از او پیش [از جراحی پلاستیک] است که به نظر من نسبتاً جدید است و به حدود یک سال گذشته برمی‌گردد. یک دختر بسیار زیبا، چنان زیبا که داشت به یک بازیگر زن هالیوودی معروف تبدیل می‌شد، و در چندین فیلم و سریال مقابل دوربین می‌رفت.»

کلی سپس تصویری دیگری از موریارتی نشان می‌دهد که و می‌گوید: «حالا به او نگاه کنید. نگاهش کنید. لب‌های «کیم کارداشیان» را دارد، بینی‌اش را بسیار باریک کرده، حالا به مداد شبیه است.»

مجری ادامه می‌دهد: «نمی‌خواهم از این دختر ایراد بگیرم، اما زنان جوان بیشتر و بیشتر چنین کاری می‌کنند. بحث اعتراض به جراحی پلاستیک مطرح نیست، بحث وسواس روی تبدیل کردن خود به یک نسخه قلابی از خودتان است. نشانه‌ای از بیماری روانی می‌دانمش. واقعاً دوست دارم وارد ذهن این دختران جوان شوم و بگویم: «خواهش می‌کنم این کار را نکنید.»»

کلی در پایان موریارتی را «معتاد» به جراحی پلاستیک می‌خواند: «یک نفر باید وارد عمل شود وقتی می‌بیند که با یک معتاد طرف است، می‌دانید؟»

موریارتی در واکنش به این اظهارات مجری ادعای جراحی پلاستیک و زیبایی را تکذیب می‌کند و با انتشار متنی طولانی در اینستاگرام می‌گوید: «همه ما در طول زندگی قربانی سطحی از زورگویی شده‌ایم اما از این حرف‌ها مرعوب شدم و احساس کردم که شایسته است لحظه‌ای به آن بپردازم.»

او در ادامه می‌گوید «چالش‌برانگیزترین هفته‌های» عمرش را سپری می‌کند و با طعنه‌هایی مثل «برگر بخور» یا اتهام استعمال مواد مخدر روبرو بوده است: «یاد می‌گیرید که تفلن باشید و فراموش کنید.»

موریارتی اظهارات کلی را «زن‌ستیزانه» می‌خواند و می‌گوید: «میگن تصویری که به گفته او «یک سال قبل» گرفته شده اما در واقع به یک دهه قبل و پیش از آنکه به سن قانونی نوشیدن الکل برسم تعلق دارد (دارم ۳۰ ساله می‌شوم) را به عنوان نمونه نشان داد (شاید بهتر باشد به اندازه ۳۰ ثانیه تحقیق کنی).»

او ادامه می‌دهد: «آن روز آرایش کردم که شامل کانتورینگ زیادی می‌شد و به یاد می‌آورم که با احساس زیبا بودن بیرون رفتم. آن روز برای من بسیار پراضطراب بود.»

موریارتی که تصویر منتخب کلی را از اینستاگرام حذف کرده در پایان می‌گوید: «نظرات را دیدم، و به اندازه‌ای رنجیدم که ارسال نظر را غیرفعال کنم. اما این موضوع در حال تبدیل شدن به آزار و اذیت است. در حال تبدیل شدن به اخبار جعلی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۵۵

این بیماری روانی تو ایران هم خیلی شایعه. پسر و دختر هم نداره. سن و سال هم مهم نیست.

نمایش اسپویل