news-background
news-background

آستین باتلر تأیید کرد Top Gun: Maverick را رد کرده تا در فیلم تارانتینو بازی کند

باتلر می‌گوید باید میان «ماوریک» و فیلم تارانتینو یکی را انتخاب می‌کرده است.

«آستین باتلر» در مصاحبه با «جاش هاروویتس» فاش کرده است که پیشنهاد بازی در «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را رد کرده تا در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time... in Hollywood) «کوئنتین تارانتینو» بازی کند.

این بازیگر ۳۲ ساله در مراسم اکران ویژه سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) اپل تی‌وی+ بازی کرده در نیویورک این تصمیم خود را فاش می‌کند و به مجری پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) می‌گوید: «باید میان تست بازیگری برای «تاپ گان: ماوریک» یا بله گفتن به کوئنتین تارانتینو یکی را انتخاب می‌کردم.»

بازیگر «الویس» (Elvis) می‌گوید از مدت‌ها قبل تمایل داشته با کارگردان «بیل را بکش» (Kill Bill) همکاری کند و پیش‌تر با او ملاقات کرده بوده: «بنابراین آن تصمیم را گرفتم.»

باتلر قرار بود نقش «روستر» را در فیلم «ماوریک» بازی کند که در نهایت به «مایلز تلر» رسید. «دنیز چامین» مسئول انتخاب بازیگر این دنباله پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود: «درباره آستین خیلی مشتاق بودم. نهایتاً فیلم تست بازیگری او به تام [کروز] و همه سازندگان دیگر نشان داده شد. آن‌ها متفق بودند که خصوصیتی دارد و دوست داشتند او را بشناسند، اما فکر کردند که خیلی جوان است.»

باتلر هفته پیش در مصاحبه با «استیون کولبر» معترف شده بود که برای رها شدن از لهجه «الویس پرسلی» پس از فیلمبرداری «الویس» و پیش از بازی در سریال «اربابان آسمان» یک مربی لهجه استخدام کرده است: «به مدت سه سال فقط به الویس فکر کردم.»

باتلر تابستان گذشته گفته بود «تام هنکس» دیگر بازیگر «الویس» و تهیه‌کننده «اربابان آسمان» نگران سلامت روان او بوده و به همین دلیل نقشی در سریال به او پیشنهاد کرده است: «[گفت:] چنان خودت را غرق در «الویس» کرده‌ای که برای حفظ سلامت روانت، بهتر است یک راست در نقش دیگری بازی کنی. اگر از قطار بیرون بپری، شاید دچار ضربه احساسی شوی...»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید