news-background
news-background

بازگشت جان استوارت به Daily Show برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

استوارت تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا به شبکه کمدی سنترال بازمی‌گردد.

«جان استوارت» بیست و پنج سال پس از آغاز «شوی روزانه» (The Daily Show) به این برنامه شبانه برمی‌گردد. او تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در فصل پاییز آینده، یک شب در هفته میزبان برنامه خواهد بود.

استوارت هشت سال پیش از «شوی روزانه» که برنامه‌های دیرهنگام را متحول و کمدین‌هایی چون «استیون کولبر»، «جان الیور»، «سامانتا بی» و «استیو کارل» را معرفی کرد. او در «شوی روزانه» شبکه کمدی سنترال جانشین «کریگ کیلبورن» شده بود. این برنامه ده سال پیاپی از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ برنده امی بهترین برنامه ورایته شد و سپس در سال ۲۰۱۵ یک بار دیگر این جایزه را دریافت کرد. «ترور نوآ» هفته پیش امی دیگری با این برنامه به دست آورد.

در ماه نوامبر گزارش شده بود که احتمال بازگشت استوارت به این برنامه وجود دارد. او دوشنبه شب‌ها که پربیننده‌ترین شب هفته برای این برنامه است بازخواهد گشت و با کمدین‌هایی چون «دسی لایدیک»، «مایکل کوستا»، «رانی چی‌ینگ»، و «جردن کلپر» همراه خواهد شد.

استوارت ۱۲ فوریه به این برنامه برمی‌گردد و تا سال ۲۰۲۵ یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. «جیمز دیکسون» مدیر برنامه‌های استوارت دیگر تهیه‌کننده فصل تازه این برنامه است.

یکی از علت‌های بازگشت استوارت کنسل شدن برنامه «مشکل» (The Problem with Jon Stewart) او در نتیجه اختلاف نظر با اپل درباره پوشش مسائل مرتبط با چین و هوش مصنوعی است.

«شوی روزانه» بیش از یک سال است که مجری ثابتی ندارد و ۱۲ سلبریتی از جمله «واندا سایکس»، «لزلی جونز»، «چلسی هندلر» «ال فرانکن»، «مارلون وایانز» و «سارا سیلورمن» در مواقعی اجرای آن را بر عهده گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید