news-background
news-background

واکنش کیلین مورفی و کریستفر نولان به نامزدی اسکار برای Oppenheimer

نولان و مورفی با «اوپنهایمر» نامزد اسکار شدند.

«کریستفر نولان» و «کیلین مورفی» به دریافت نامزدی اسکار برای فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) در بخش‌های بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد نقش اول واکنش نشان دادند.

نولان در مصاحبه با «ورایتی» اولین باری را به یاد می‌آورد که مورفی را در نقش اوپنهایمر دیده است: «در آزمایش‌های گریم و مو بود که با آیمکس و سیاه و سفید فیلمبرداری شد. می‌دیدی که بازیگر به یک نماد جان می‌بخشد، آن کلاه را به سر می‌گذارد، سیگار را در گوشه دهان قرار می‌دهد. شروع می‌کنی به دیدن اینکه چگونه حرکت می‌کند. لحظه هیجان‌انگیزی است. درباره هر فیلمی هیجان‌انگیز است. با دیدن کیلین که این شمایل‌انگاری را کنار هم قرار می‌داد، به یاد آزماشی گریم «هیث لجر» برای نقش «جوکر» افتادم.»

«اوپنهایمر» امسال در ۱۳ بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد نقش اول و بهترین بازیگر مرد و زن نقش مکمل برای «رابرت داونی جونیور» و «امیلی بلانت» نامزد اسکار است.

مورفی در بخش دیگری از مصاحبه به یاد می‌آورد که در زمان اعلام نامزدها چه می‌کرده است: «خوشبختانه در یک منطقه زمانی زندگی می‌کنم که نیازی نبود ساعت ۵ صبح بیدار شوم.» او اضافه می‌کند که در آن زمان در خانه والدینش در شهر کورک بوده است: «یک فنجان چای خوردیم و یک تکه کیک. خیلی خوشایند بود. مادرم کیک اسفنجی پخت. خیلی خوشمزه بود.»

این بازیگر ایرلندی که برای اولین بار نامزد اسکار شده در مصاحبه دیگری با «ددلاین» می‌گوید: «برای بازی در فیلمی که این مردم به آن شکل ارتباط برقرار کرد و تحسین منتقدین را به دنبال داشت و از نظر تجاری موفق بود احساس خوشبختی و افتخار می‌کنم. بازی در فیلمی که سه یا چهار یا پنج مرتبه می‌دیدند و می‌آمدند و به شما می‌گفتند...»

نولان به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید نامزدی اسکار برای او «یک دنیا ارزش» دارد: «با عشق‌ورزی به هالیوود و تماشای مراسم اهدای جوایز آکادمی در کودکی بزرگ شده‌ام، این نامزدی در ذهن من بالاترین شکل قدرشناسی بوده است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵

نولان بادکنک تو خالی!اگه اسکارو نبره تعجب میکنم!

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵

دقیقا

نمایش اسپویل