news-background
news-background

دومین تریلر رسمی سریال لایو-اکشن Avatar: The Last Airbender

تریلر رسمی «آواتار: آخرین بادافزار» منتشر شد.

نتفلیکس تریلر کامل سریال لایو-اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) را پس از انتشار چند تیزر و پوستر منتشر کرد. این تریلر اولین تصاویر از «شاهبومی»، «جون» و «جت» را رونمایی می‌کند.

پیش‌تر اعلام شده بود که هر هشت اپیزود از این سریال در ماه فوریه پخش می‌شود. «آلبرت کیم» شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده و «مایکل گوی»، «رزان لیانگ»، «جبار رایسانی»، و «جت ویلکینسون» کارگردان سریال بوده‌اند.

داستان «آواتار: آخرین بادافزار» در مورد یک پسر ۱۲ ساله به نام «آنگ» و آخرین بازمانده‌ «ایر نومادز» است. «دنیل دای کیم» در نقش «اوزای ارباب آتش»، «پل سون-هیونگ لی» در نقش «ژنرال آیرو»، «کن لیونگ» در نقش «فرمانده ژائو»، «الیزابت یو» در نقش «شاهدخت آزولا»، «دالاس لیو» در نقش «شاهزاده زوکو»، «گوردن کورمیر» در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا و «ایان اوسلی» در نقش سوکا بازی می‌کنند.

«ای مارتینز» در نقش «پاکو»، «ایرن بدارد» در نقش «یاگودا»، «جوئل اولت» در نقش «هان»، «ناتانیل آرکاند» در نقش «آرنوک» پدر یو، «میگوون فربرادر» در نقش «کوروک»، «آردن چو» در نقش «جون»، «اوتکارش امبودکار» در نقش «شاه بومی»،« دنی پودی» در نقش «مکانیک»، «لوسین ریور چواهان» در نقش «تئو»، «جیمز سای» در نقش «تاجر کلم»، «مومونا تامادا» در نقش «تای لی»، «تالیا ترن» در نقش «مای»، «روری اسکندر» در نقش «ستوان جی»، «هیرو کاناگاوا» در نقش ارباب آتش سوزین»، «سی.اس. لی» در نقش «روکو»، «فرانسوا چاو» در نقش «حکیم بزرگ»، «رایان ما» در نقش «ستوان دانگ»، «جرج تاکی» در نقش «کو»، و «رندال ودک کیم» در نقش «وان شی تونگ»، دیگر صداپیشگان و بازیگران سریال خواهند بود.

سریال لایو-اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید