news-background
news-background

باکس آفیس: Mean Girls رتبه اول را حفظ کرد؛ Anyone But You پرفروش‌ترین فیلم کمدی رمانتیک از سال ۲۰۱۶

در اولین آخر هفته سرد و بی‌روح آمریکا در سال ۲۰۲۴، موزیکالی که به عنوان یک موزیکال بازاریابی نشده بود رتبه اول را حفظ کرد. «دختران بدجنس» (Mean Girls) با بازی «رنی رپ» و دیگر فیلم‌های این هفته در طول سه روز ۶۸ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرده‌اند و ۸ درصد کاهش را نسبت به آخر هفته مشابه سال گذشته نشان دادند. تمامی فیلم‌ها دو هفته اول سال ۲۰۲۴ به ترتیب ۸۵.۷ و ۹۷ میلیون دلار فروخته بودند.

در حالی که این روزها همه نگاه‌ها به ساندنس و پارک سیتی دوخته شده، «دختران بدجنس» در هفته‌ای که رقیبی در مقابل نمی‌دید در ۳۸۲۶ سالن سینما ۱۱.۷ میلیون دلار فروخت و کاهش ۵۹ درصدی را نسبت به افتتاحیه داخلی ثبت کرد. این فیلم پس از ده روز به ۵۰ میلیون دلار رسیده و ۱۹ درصد نسبت به «دختران بدجنس» سال ۲۰۰۴ پیش است.

کاهش شدید مخاطبین فیلم «دختران بدجنس» در هفته دوم شاید به این دلیل بود پارامونت تمام تلاش خود را کرده بود تا سینماروها متوجه نشوند با یک موزیکال روبرو خواهند شد. با این حال بسیاری از هواداران «دختران بدجنس» که ۴۶ درصد آن‌ها زیر ۲۵ ساله‌اند از ژانر فیلم به خوبی آگاهی داشتند.

فیلم‌ «زنبوردار» (The Beekeeper) آمازون و ام‌جی‌ام با بازی «جیسون استاتهام» در دومین هفته اکران ۸.۴ میلیون دلار فروخته و پس از ده روز از ۳۱ میلیون دلار عبور کرده است. انتظار می‌رود این فیلم در پایان اکران به ۴۵ میلیون دلار برسد.

تنها فیلم جدید این هفته که به صورت گسترده در ۲۵۲۰ سالن سینما اکران شد «آی.اس.اس.» (I.S.S) با بازی «آریانا دبوز» و «کریس مسینا» بود که به ۳ میلیون دلار نزدیک شد. این فیلم که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۲ درصد دریافت کرده حدود ۵ تا ۷ میلیون دلار بلیت‌فروشی خواهد کرد.

امتیاز «آی.اس.اس.» در «کام‌اسکور» به ۴۹ درصد می‌رسد در حالی که مخاطبین «سینمااسکور» به آن نمره C- داده‌اند. حدود ۶۹ درصد از خریداران بلیت این فیلم مرد، ۴۷ درصد ۱۸ تا ۳۴ ساله و ۳۰ درصد ۲۵ تا ۳۴ ساله‌اند. نزدیک به ۵۷ درصد از مخاطبین «آی.اس.اس.» اروپایی تبار، ۲۵ درصد لاتین تبار، ۷ درصد آفریقایی تبار، و ۱۰ درصد آسیایی تبار و از سایر نژادها بودند.

فیلم «خاستگاه» (Origin) نئون به کارگردانی «ایوا دوورنی» در ۱۲۵ سالن سینما فروش ۸۷۵ هزار دلاری را ثبت کرده در حالی که امتیاز آن در «راتن تومیتوز» به ۸۱ درصد می‌رسد.

این هفته فیلم «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) سونی با بازی «سیدنی سویینی» از فروش جهانی ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرد و به پرفروش‌ترین فیلم کمدی-رمانتیک با رده سنی بزرگسال (R) از سال ۲۰۱۶ تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید