news-background
news-background

فیلمبرداری Mortal Kombat 2 به پایان رسید

پایان «مورتال کامبت ۲» تأیید شد.

«لوییس تن» در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده است که فیلمبرداری «مورتال کامبت ۲» (Mortal Kombat 2) به پایان رسیده. تولید این فیلم پیش از اعتصاب بازیگران هالیوود در استرالیا آغاز شده بود اما در فصل تابستان با شکست مذاکرات استودیوها و اتحادیه بازیگران متوقف شد.

«کارل اوربان» در «مورتال کامبت ۲» در نقش «جانی کیج»، «تاتی گابریل» در نقش «جید»، «ادلاین رودلف» بازیگر و مدل هنگ کنگی در نقش «کیتانا»، «مارتین فورد» در نقش «شائو کان»، «دیمن هریمان» در نقش «کوان چی»، «دزموند چیام» در نقش «شاه جرود» و «آنا تو انگوین» در نقش ملکه سیندل» ظاهر خواهند شد. از داستان قسمت دوم جزئیاتی فاش نشده اما این شایعه شنیده می‌شود که این فیلم بر روی شخصیت «کول یانگ» تمرکز نخواهد کرد.

در قسمت اول (Mortal Kombat) «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»، «جاش لاسن» در نقش «کانو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «چین چان» در نقش «شانگ سونگ»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» و «لوییس تن» در نقش شخصیت «کول یانگ» معرفی شدند.

«مورتال کامبت» اول به کارگردانی «سایمون مک‌کووید» با رده سنی بزرگسال (R) در سال ۲۰۲۱ پخش شد. «گرگ روسو» نویسنده قسمت اول با «جرمی اسلیتر» جانشین خواهد شد که «شوالیه ماه» (Moon Knight) را در کارنامه دارد. قسمت اول ۳.۸ میلیون خانوار بیننده در اچ‌بی‌او مکس داشت و در دوران پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این پلتفرم استریم پخش شد.

«مورتال کامبت ۲» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید