news-background
news-background

سرشا رونان: قرار بود در Barbie نقش یک «باربی عجیب» را بازی کنم

رونان قرار بود به همراه «تیموتی شالامی» بار دیگر با «گرتا گرویگ» همکاری کند.

«سرشا رونان» در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» در حاشیه جشنواره ساندنس می‌گوید قرار بوده در فیلم «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» مانند «کیت مک‌کینان» نقش یک «باربی عجیب» را بازی کند. در این فیلم ۱.۴ میلیارد دلاری نسخه‌های گوناگونی از شخصیت‌های کن و باربی معرفی شدند.

رونان در این مصاحبه می‌گوید برای بازی در فیلم «پیشتاز» (The Outrun) هفت بره به دنیا آورده است: «خیلی وحشتناک بود. نمی‌دانستم که وقتی بره‌ها را بیرون می‌آورم آن‌ها را به کشتن می‌دهم یا نه.»

«سرشا رونان» در اقتباس سینمایی از کتاب خاطرات «ایمی پیپترات» نقش رونا را بازی می‌کند که به‌تازگی از مرکز بازپروری اعتیاد به الکل بیرون آمده و پس از یک دهه به جزایز اورکنی برمی‌گردد. او در آنجا در حالی که سعی می‌کند با طبیعت منطقه دوباره ارتباط برقرار کند، خاطرات دوران کودکی‌اش را با اتفاقاتی چالش‌برانگیز ادغام‌شده می‌بیند. «پاپا اسیدو»، «استیون دیلین» و «ساسکیا ریوز» دیگر بازیگران این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «نورا فینگشایت» خواهند بود.

او در بخش دیگری از مصاحبه درباره از دست دادن فرصت بازی در فیلم «باربی» می‌گوید: «نمی‌دانم که قرار بود چه نقشی باشد، اما بدون شک یک «باربی عجیب» بود. نمی‌دانم چگونه این نقش را بازی کنم. در کنار کیت مک‌کینان قرار می‌گرفتم، بنابراین اتفاق خوبی می‌شد. یک صحنه داشتم اما نتوانستم فیلمبرداری‌اش کنم، و در فیلم قرار نگرفت.»

رونان اضافه می‌کند: «حتی به یاد نمی‌آورم اما صحنه عجیبی بود. فکر می‌کنم دختر عجیبی بود که با خودش حرف می‌زد و همیشه سگی به همراه خود داشت و همیشه با او حرف می‌زد و به هیچ‌کس نگاه نمی‌کرد.»

این بازیگر ایرلندی در بخش دیگری از مصاحبه از احتمال تولید دنباله «لیدی برد» (Lady Bird) می‌گوید: «وقتی آن فیلمی که خیلی دوست دارم به آن برگردم را می‌ساختیم در موردش بحث کردیم. شنیده‌ام که [گرویگ] شروع کرده به حرف زدن درباره این دنباله. تا وقتی که من را بخواهد حاضرم هر فیلمی با او بسازم.»

فیلم «پیشتاز» رونان در حال حاضر از ۷ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۶ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید