news-background
news-background

ملیسا باررا می‌گوید پس از اخراج از فیلم Scream به یک «بیداری بزرگ» رسیده است

باررسا می‌گوید نتیجه اخراج از «جیغ» یک «بیداری بزرگ» بوده است.

«ملیسا باررا» در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» در جشنواره ساندنس می‌گوید اخراجش از فیلم فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) به یک «بیداری بزرگ» رسیده و از این بابت خوشحال است. او با حمایت از فلسطین در برابر حملات اسرائیل از این چندگانه اخراج شد. یک روز پس از این اخراج «جنا اورتگا» اعلام کرد که برای بازی در این پروژه وقت ندارد و چند هفته بعد پروژه کارگردانش «کریستفر لاندن» را از دست داد.

باررا می‌گوید: «راستش، فکر می‌کنم بالأخره در زندگی به کسی تبدیل می‌شوم که قرار بوده باشم، و چند ماه اخیر برای من یک بیداری بزرگ از آن بوده است. قدردان همه اتفاقاتی که افتاد هستم.»

باررا بمباران غزه توسط اسرائیل را در شبکه‌های اجتماعی نسل‌کشی نامیده بود. استودیوی اسپای‌گلس پس از مشاهده این حمایت تأیید کرد که او از قسمت هفتم اخراج شده است.

باررا هفته پیش در پیش‌رویداد مراسم اهدای جوایز امی با بازیگران «جیغ»‌ از جمله «جنا اورتگا» تجدید دیدار کرد. او درباره این ملاقات به «ددلاین» می‌گوید: «ما برای همیشه یک خانواده‌ایم.»

در آن رویداد «جزمن ساموی براون» معترف شد که ممکن است او هم در «جیغ ۷» نقش‌آفرینی نکند: «با من تماسی گرفته نشده، بنابراین فکر می‌کنم باید از اسپای‌گلس بپرسید که می‌خواهد چه کند.»

این بازیگر مکزیکی تبار در جشنواره ساندنس امسال فیلم «هیولای تو» (Your Monster) را روی پرده دارد. او درباره این فیلم به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «این فیلم کمدی، کمدی رمانتیک، هارر و نمایش موزیکال دارد. همه چیزهایی که دوست دارم در قالب یک فیلم. چون‌وچرا نداشت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید