news-background
news-background

سریال Flight Attendant پس از دو فصل در MAX کنسل شد

سریال «مهماندار» در مکس کنسل شد.

فصل سوم سریال «مهماندار» (Flight Attendant) با بازی «کیلی کوئوکو» برای پلتفرم استریم مکس ساخته نخواهد شد. فصل دوم «مهماندار» به نویسندگی «استیو یوکی» ۲۱ آوریل ۲۰۲۲ پخش شده بود.

کوئوکو با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید «مهماندار» را «همیشه یک مینی‌سریال» تصور کرد اما «به لطف نویسندگان بی‌نظیر توانستیم دو فصل هیجان‌انگیز بسازیم.» او اضافه می‌کند که بازی در این نقش «رؤیایی بود که به حقیقت پیوست» اما حالا به همراه عوامل سریال به سراغ پروژه‌های جدیدی خواهد رفت.

شخصیت «کسی» با بازی کوئوکو، در فصل اول سریال «مهماندار» پس از گذراندن یک شب با یک مسافر ثروتمند، در هتل او کنار جنازه‌اش به هوش می‌آید. کسی در راه حل این معمای قتل چند مرتبه تا مرز از دست دادن جانش پیش می‌رود، و به ارزش گرفتن تصمیمات مختلف برای خود، دوستان و برادرش را پی می‌برد. «شارون استون» در فصل دوم این سریال برنده امی نقش «لیسا بودن» را بازی می‌کند، مادری که ترجیح می‌دهد از فرزندش دوری کند چرا که مدت زیادی اعتیاد کسی به الکل تحمل کرده و صبرش لبریز شده است. در فصل دوم، کسی به دور از الکل در لس‌آنجلس ساکن است و گاهی به عنوان یک مأمور مخفی به سازمان سیا خدمت‌رسانی می‌کند. اما وقتی در یکی از مأموریت‌هایش قتلی را به چشم می‌بیند، خودش را در تله دسیسه بین‌المللی دیگری می‌اندازد.

«میخیل هایسمان»، «زاشا مامیت»، «رزی پرز»، «میشل گومز»، «تی.آر. نایت»، «کالین وودل»، «مرل دندریج»، «گرییفن متیوز»، «نولان جرارد فانک» از جمله دیگر بازیگران این سریال بودند. بازیگران جدید فصل دوم «شهره آغداشلو»، «مارگارت چو»، «ساتیاگو کابررا»، «جسی انیس» و «شریل هاینز» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید