news-background
news-background

پل مسکال: اگر با Gladiator 2 معروفتر شوم افسرده می‌شوم؛ بازیگری را به میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام تقلیل ندهید

مسکال نگران تأثیر فیلم «گلادیاتور ۲» بر زندگی‌اش است.

«پل مسکال» نگران است با فیلم «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) به کارگردانی «ریدلی اسکات» بیش از پیش معروف و در پی آن «عمیقاً افسرده» شود.

بازیگر فیلم «همه ما غریبه‌ها» (All of Us Strangers) و سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) در مصاحبه با «تایمز» بریتانیا می‌گوید از تأثیر دنباله «گلادیاتور» بر زندگی‌اش آگاه نیست اما اگر به شهرت بیشتر منجر شود او را افسرده‌تر می‌کند.

این بازیگر ایرلندی می‌گوید: «نمی‌دانم چه فرقی خواهد داشت. شاید ساده‌لوحانه است؟ آیا آدم‌های بیشتری در خیابان جلوی شما را می‌گیرند؟ اگر چنین باشد عمیقاً افسرده می‌شوم و امیدوارم که نباشد. سال آینده پاسخش را خواهم دانست اما اگر این فیلم به آن شکل بر زندگی من تأثیر بگذارد، نقطه بدی است. باید ادامه بدهم و در یک نمایش بی‌حس‌وحال بازی می‌کنم که هیچ‌کس نمی‌خواهد ببیند.»

مسکال نامزد اسکار می‌گوید بازیگری را «بسیار جدی» می‌گیرد و به فیلمسازی ورود کرده چون علاقه زیادی به آن دارد. این است که وقتی می‌بیند شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام بازیگران در به دست آوردن نقش‌ها تأثیر دارد ناراحت می‌شود: «چرا این کار را می‌کنیم؟ به‌شدت من را می‌ترساند. بازیگری هرگز نباید به شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام تقلیل پیدا کند.»

او اضافه می‌کند:‌ «در طول چند سال گذشته، مردم از فیلم‌ها و سریال‌ها به عنوان محتوا حرف زده‌اند. یک واژه پلید است. «محتوا» نیست، یک اثر است. نمی‌خواهم فخرفروشی کنم، اما دو صنعت متقارن داریم. یکی که با فقدان علاقه و کمال هنری کار می‌کند. دیوانه‌وار است و با دنبال‌کننده اینستاگرام به عنوان یک فاکتور چیزهایی می‌سازد یا هرچه... اما دیگری چیزی است که همیشه وجود داشته، هنر فیلمسازی، کارگردانی، نورپردازی، و طراحی صحنه. این است که هنرمندان را زنده نگه می‌دارد. و مخاطب مایل است به چالش کشیده شود.»

مسکال در «گلادیاتور ۲» که پاییز آینده اکران خواهد شد مقابل «دنزل واشینگتن»، «پدرو پاسکال»، «جوزف کویین» و «کانی نلسون» نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید