news-background
news-background

خاویر باردم و کلویی سوینی به فصل دوم سریال Monster نتفلیکس پیوستند

باردم و «کلوئی سوینی» در فصل دوم سریال «هیولا» نقش‌آفرینی می‌کنند.

«خاویر باردم» و «کلوئی سوینی» به فصل دوم سریال «هیولا» (Monster) نتفلیکس پیوستند. پیش از این دو بازیگر «کوپر کاک» و «نیکلاس الکساندر چاوز» به فصل دوم این سریال آنتولوژی ملحق شده بودند.

فصل دوم این سریال «هیولاها: داستان لایل و اریک منندز» (Monsters: The Lyle and Erik Menéndez Story) نام گرفته و در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

«اریک منندز» و «لایل منندز» در سال ۱۹۹۶ به قتل والدین خود خوزه و ماری لوییس متهم شدند. مقامات در آن زمان ادعا کردند که این دو برادر برای به دست آوردن ارث این قتل‌ها را مرتکب شده‌اند در حالی که دو برادر می‌گفتند پس از سال‌ها آزار جسمی و روحی والدین خود را کشته‌اند. باردم و سوینی نقش والدین این دو را بایز خواهند کرد.

«رایان مورفی» پدید‌آورنده فصل اول «هیولا» یکی از تهیه‌کنندگان سریال به همراه «دیوید مک‌میلان» و «کارل فرانکلین» خواهد بود. فصل اول بر روی قاتل زنجیره‌ای «جفری دامر» تمرکز کرد و به یکی از پربیننده‌ترین عناوین انگلیسی زبان تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

سوینی و مورفی در چند پروژه از جمله فصل‌هایی از سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) و فصل دوم «عداوت» (Feud) با یکدیگر همکاری کرده بودند. باردم با «جایی برای پیرمردها نیست» (No Country for Old Men) برادران کوئن برنده اسکار شده و به زودی در قسمت دوم «تلماسه» (Dune 2) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید