news-background
news-background

دیدار دوباره پیتر پارکر با آقای استارک و لوکی در مراسم اهدای جوایز 2024 Critics Choice Awards

«تام هالند» در مراسم اهدای جوایز «انتخاب منتقدین» با بازیگر «مرد آهنی» دیدار کرد.

مراسم اهدای جوایز «انتخاب منتقدین» (Critics Choice) بیست و نهم بهانه‌ای برای تجدید دیدار «تام هالند» بازیگر نقش «مرد-عنکبوتی» با «رابرت داونی جونیور» بازیگر نقش «مرد آهنی» در «دنیای سینمایی مارول» شد.

هالند علاوه بر دیدار دوباره با بازیگر «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame)، در بخشی از مراسم در کنار «تام هیدلستون» بازیگر نقش «لوکی» و نیز «پدرو پاسکال» و «بیلی آیلیش» دیده شد.

او در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» توضیح داد که پس از «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) وارد «فصل بعدی» دوران بازیگری خود شده است: «مشتاقم که از نظر هنری آثار جدیدی را بازی کنم و خود را تا جایی پیش ببرم که تصور نمی‌کردم بتوانم. نقش‌های جدیدی در رادار می‌بینم اما در حال حاضر از آن‌ها چیزی نمی‌گویم.»

هالند در مصاحبه دیگری با «اکسس هالیوود» می‌گوید به فیلم‌های اکشن علاقه دارد: «چند گزینه دارم که می‌تواند گام «بعدی» من باشند. اما شتاب‌زده نمی‌شوم و سعی می‌کنم پروژه درست و آدم‌های درست را پیدا کنم.»

او در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید با فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» خودش همیشه «شوخی احمقانه‌ای» می‌کند: «همیشه وقتی در نتفلیکس می‌چرخیم و این فیلم‌ها ظاهر می‌شوند شوخی احمقانه‌ای می‌گویم: «شنیده‌ام که این فیلم عالی است. ظاهراً بازیگر نقش اولش باورنکردنی است... بیا ۱۰ دقیقه از آن را نگاه کنیم تا ببینیم چطور است.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید