news-background
news-background

جاش هاچرسون می‌گوید بازی Fortnite مجال دیدن Oppenheimer را به او نداده است: هیچ‌وقت متوجه نشدم چرا Spider-Man نشدم

هاچرسون تا خرخره در بازی ویدیویی «فورتنایت» فرو رفته است.

«جاش هاچرسون» می‌گوید علاقه شدیدش به بازی ویدیویی «فورتنایت» (Fortnite) باعث شده نتواند فیلم‌های مدعی اسکار امسال از جمله «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» یا «زندگی‌های گذشته» (Past Lives) «سلین سونگ» را ببیند. این بازی آنلاین رایگان بسیار سهل‌الوصول و اعتیادآورد است تا جایی که برخی از سلبریتی‌ها از جمله «زک اسنایدر» اعتراف کرده‌اند زمان زیادی صرف آن می‌کنند.

هاچرسون که به تازگی در «زنبوردار» (The Beekeeper) مقابل «جیسون استاتهام» دیده شده، در مصاحبه با «جاش هاروویتس» می‌گوید تمام وقتش را با «خیره شدن دیوار و بازی فورتنایت» می‌گذراند: ««اوپنهایمر»، «مایسترو» (Maestro) و «زندگی‌های گذشته» را ندیده‌ام و شاید علتش فورتنایت باشد.»

این بازیگر ۳۱ ساله یک دهه پیش یکی از گزینه‌های بازی در فیلم «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) بود اما نقش «مرد-عنکبوتی» آن در نهایت به «اندرو گارفیلد» رسید. او در مصاحبه با «اینورس» می‌گوید: «هیچ‌وقت علتش را نمی‌گویند. فقط بازیگر دیگری را استخدام می‌کنند. بنابراین هیچ‌وقت علتش را متوجه نشدم. اما می‌دانم که حدود سه هفته پس از تست بازیگری من، فیلم «هانگر گیمز» (Hunger Games) را به دست آوردم، یعنی به یک تعبیر جواب داد.»

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید حاضر است در فیلمی نقش «مرد-عنکبوتی»‌را بازی کند: «بله، استقبال می‌کنم، مرد. می‌توانم تار عنکبوت پرتاب کنم.»

هاچرسون هفته پیش تأیید کرد که قست دوم «پنج شب با فردی» (Five Nights at Freddy's) در دست ساخت است. قسمت اول این فیلم یکی از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۲۳ بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید