news-background
news-background

جودی فاستر: اسکورسیزی و دنیرو در زمان فیلمبرداری Taxi Driver از من می‌ترسیدند

فاستر در دوازده سالگی با دنیرو و اسکورسیزی همکاری کرده است.

«جودی فاستر» در مصاحبه جدیدی با «جیمی کیمل» می‌گوید «مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» در زمان فیلمبرداری «راننده تاکسی» (Taxi Driver) از او می‌ترسیده‌اند. او در فیلم کلاسیک اسکورسیزی که در سال ۱۹۷۶ اکران شد نقش یک روسپی را در ۱۲ سالگی بازی کرد و دنیرو در نقش یک کهنه‌سرباز جنگ ویتنام ظاهر شد.

فاستر می‌گوید: «درک می‌کنم [که از من می‌ترسیدند]. ۱۲ ساله بودم. و باید حرف‌هایی می‌زدند مثل: «می‌توانی زیپ شلوار او را پایین بکشی؟» و کمی خجالت‌آور بود.»

فاستر که در سه سالگی برای تیزرهای تبلیغاتی مقابل دوربین رفته به کمیل می‌گوید در سال ۱۹۷۵ بیش از دنیرو و اسکورسیزی فیلم ساخته بود: «بله، کمی ترسیده بودند، به‌ویژه اسکورسیزی که هر بار که با من حرف می‌زد دچار خنده‌های عصبی می‌شد. شروع می‌کرد به خندیدن و دنیرو باید وارد عمل می‌شد.»

این بازیگر ۶۱ ساله به زودی در فصل چهارم سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) دیده خواهد شد. داستان اپیزودهای جدید در آلاسکا روی می‌دهد اما سریال در ایسلند ضبط شده چرا که به گفته فاستر دسترسی به آن مناطق دشوار بوده است.

فاستر اخیراً در مصاحبه با «گاردین» گفته بود همکاری با بازیگران نسل زد «آزاردهنده» است. او به کیمل می‌گوید به خاطر این ادعا باید پسرانش را سرزنش کند: «وقتی سالخورده‌تر می‌شوید چنین حرف‌های می‌زنید: «در زمان ما، با کفش‌های یخ‌شکن به مدرسه می‌رفتند.» اما نسل جدید بخت این را داشته که یاد بگیرد نه بگوید، ولی ما بلد نبودیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید