news-background
news-background

کریستن استوارت: فیلم‌های Twilight همجنسگرایانه بودند؛ از بازسازی Charlie's Angels بیزارم

استوارت «گرگ‌ومیش» را فیلم‌هایی «همجنسگرایانه» می‌داند.

«کریستن استوارت» در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» ادعا کرده است که چندگانه «گرگ‌ومیش» (Twilight) «همجنسگرایانه» است. داستان این چندگانه درباره رابطه دگرجنسگرایانه‌ای میان دختر نوجوانی است که گرفتار یک عشق مثلثی با یک خون‌آشام مذکر و گرگینه مذکر می‌شود.

استوارت می‌گوید: «فقط امروز می‌توانم درکش کنم. فکر نمی‌کنم لزوماً به آن شکل شروع شد، اما از طرف دیگر فقط حضور من در آن نفوذکننده بود. فیلم بسیار همجنسگرایانه‌ای است.»

استوارت از سال ۲۰۰۹ در این چندگانه که از کتاب‌های «استفانی مایر» اقتباس شده نقش «بلا سوان» را بازی می‌کند که دلداده خون‌آشامی به نام «ادوارد کالن» با بازی «رابرت پتینسون» می‌شود. او از سوی دیگر به «جیکوب بلک» با بازی «تیلور لاترن» دلبسته است که می‌تواند به هیولا تبدیل شود.

او ادامه می‌دهد: «آخر خدای من؛ با وجود تیلور و راب و من، پنهان است و صحیح نیست. یک زن مورمون این کتاب را نوشته. همه‌اش درباره سرکوب است، درباره خواستن آنچه تو را نابود می‌کند. سیرت گاتیک و همجنسگرایانه آن را دوست دارم.»

استوارت در سال ۲۰۱۷ و در برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) اعلام کرد که همجنسگراست. او به «ورایتی» می‌گوید: «حتی آن‌گونه نبود که مخفی‌اش کنم. در آن مقطع آشکارا سال بود که با دوست دخترم بودم.» او اضافه می‌کند که آن برنامه را انتخاب کرده تا شخص خودش «به تنهایی» همجنسگرایی خود را اعلام کند.

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید از بازی در بازسازی «فرشتگان چارلی» (Charlie's Angels) «بیزار» بوده است: «در آن زمان فکر خوبی بود. از بازی در آن فیلم بیزار بودم. نمی‌دانم بیش از این چه بگویم. راستش نمی‌توان به آن سه بازیگر نزدیک شد. کامرون [دیاز]، لوسی [لیو] و درو [بریمور]... عاشق آن فیلم هستم. عاشقش هستم!»

استوارت به زودی دو فیلم «عاشقم باش» (Love Me) و «عشق زخم می‌زند» (Love Lies Bleeding) را در جشنواره ساندنس خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۱۴

بخش همنجس گرایانه میتونه مثال بزنه یا فقط خواسته تمایلات خودش رو بولد کنه

نمایش اسپویل