news-background
news-background

تریلر فیلم Love Lies Bleeding با بازی کریستن استوارت

تریلر «عشق زخم می‌زند» رونمایی شد.

اولین تریلر رسمی فیلم «عشق زخم می‌زند» (Love Lies Bleeding) به کارگردانی «رز گلس» و بازی «کریستن استوارت» و «کتی اوبراین» رونمایی شد. این فیلم ماه آینده در جشنواره ساندنس اکران می‌شود.

این فیلم داستانی عاشقانه در مورد زنی با بازی اوبراین روایت می‌کند که مصمم است قهرمان بدنسازی شود اما استرویدها زندگی او را دگرگون می‌کنند. «اد هریس»، «دیو فرانکو»، «جنا مالون» و «آنا باریشنیکوف» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «عشق زخم می‌زند» دومین فیلم «کریستن استوارت»‌ در کنار «عاشقم باش» (Love Me) در جشنواره ساندنس ژانویه آینده است.

فیلمبرداری این فیلم ژوئن ۲۰۲۲ در نیومکزیکو آغاز شد و اوت آن سال به پایان رسید. این فیلم محصول مشترک ای-۲۴ و فیلم۴ و دومین فیلم بلند «رز گلس» کارگردان بریتانیایی «قدیسه ماد» (Saint Maud) است. گلس فیلمنامه «عشق زخم می‌زند» را با همکاری «ورونیکا توفیلسکا» به نگارش درآورده است.

اوبراین پیش‌تر در مصاحبه با «الکس زین» گفته بود برای این نقش شش مرتبه تست بازیگری داده است: «یک فایل پاورپوینت درست کردم و تصاویر بدنسازی قدیمی‌ام از زمانی که مسابقه می‌دادم را در آن قرار دادم. تجاربم را در آن نوشتم و چنین چیزهایی. و آن را برای نمایندگانم فرستادم و گفتم اگر من را به مرحله تست بازیگری نرسانید شورش می‌کنم. یک تهدید پوچ بود چون می‌توانستم چه کنم؟ به دفتر آژانس بروم و یک تابلو به دست بگیرم؟ اما متوجه شدند که این نقش را می‌خواهم.»

او ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم به خاطر این بود که بازیگری شناخته‌شده‌ای نبودم یا اینکه در فیلمی که بسیار دراماتیک یا جدی باشد بازی نکرده بودم اما شش بار تست بازیگری دادم.»

«عشق زخم می‌زند» در بخش «نیمه‌شب» جشنواره ساندنس اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید