news-background
news-background

جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن در Fountain Of Youth گای ریچی

کرازینسکی و پورتمن در «چشمه جوانی» برای «گای ریچی» مقابل دوربین می‌روند.

استودیوهای اسکای‌دنس و اپل اریجینال فیلمز پس از موفقیت فیلم «نقشه خانوادگی» (The Family Plan) فیلم «چشمه جوانی» (Fountain Of Youth) «گای ریچی» با بازی «ناتالی پورتمن» و «جان کرازینسکی» را می‌سازند.

«جیمز وندربیلت» نویسنده فیلمنامه است و داستانی درباره یک خواهر و برادر روایت می‌کند که «چشمه جوانی» افسانه‌ای را در سراسر دنیا جست‌وجو می‌کنند. آن‌ها باید از شناخت خود از تاریخ کمک بگیرند تا در یک ماجراجویی حماسی سرنخ‌هایی را به چشمه وصل کنند.

ریچی و «ایوان اتکینسون» تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود در حالی که «ریدیو سایلنس» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در تولید پروژه مشارکت می‌کنند. «ددلاین» گزارش داده است که فیلمنامه وندربیلت به‌شدت با استقبال مدیران اپل مواجه شده اما برای تولید باید عوامل درستی را به پروژه اضافه می‌کرد.

ریچی از بهار گذشته برای کارگردانی این فیلم با اپل در تماس بوده اما اعتصابات هالیوود در امضای قرارداد تأخیر ایجاد کرده است. اعتصاب با این حال سبب شد که پورتمن برای نقش‌آفرینی در سال ۲۰۲۴ برنامه‌هایش را تنظیم کند. انتظار می‌رود فیلمبرداری «چشمه جوانی» در سه ماهه اول سال فیلمبرداری شود.

«نقشه خانوادگی» اپل و اسکای‌دنس با بازی «مارک والبرگ» پربیننده‌ترین افتتاحیه اپل تی‌وی+ را ثبت کرده بود. «گلوگاه» (The Gorge) با بازی «مایلز تلر» و «آنیا تیلور-جوی» و اکشن ماجراجویانه «می‌دی» (Mayday) با بازی «رایان رینولدز» و «کنث برانا» دیگر فیلم‌های اپل در آینده خواهند بود.

کرازنیسکی به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر فیلم «کاش» (IF) را در پارامونت در مرحله پس از تولید دارد و تابستان گذشته در فصل پایانی «جک رایان» (Jack Ryan) پرایم ویدیو دیده شده است.

پورتمن در سال ۲۰۲۱ با اپل تی‌وی+ قرارداد بست و اخیراً در «مه دسامبر» (May December) «تاد هینز» مقابل «جولین مور» دیده شده است. او در مینی‌سریال «بانوی درون دریاچه» (Lady in the Lake) اپل تی‌وی+ برای اولین بار بازیگر در تلویزیون را تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید