news-background
news-background

لئوناردو دی‌کاپریو، شان پن و رجینا هال به دهمین فیلم پل توماس اندرسون پیوستند

دی‌کاپریو، پن و هال به فیلم دهم اندرسون ملحق شده‌اند.

«لئوناردو دی‌کاپریو»، «شان پن» و «رجینا هال» در فیلم بدون عنوان «پل توماس اندرسون» پس از «لیکوریش پیتزا» (Licorice Pizza) برای استودیوی برادران وارنر نقش‌آفرینی خواهند کرد. «ددلاین» پیوستن این بازیگران به این پروژه را به تأیید رسانده و می‌نویسد علاوه بر هال، پن و دی‌کاپریو، ستارگان دیگر به دهمین فیلم اندرسون ملحق خواهند شد.

اندرسون آخرین بار یک دهه قبل در «خباثت ذاتی» (Inherent Vice) با این استودیو همکاری کرده بود و آخرین فیلمش «لیکوریش پیتزا» را برای ام‌جی‌ام ساخت. در گزارش این هفته آمده است که تازه‌ترین ساخته اندرسون معاصر و تجاری‌ترین فیلم او خواهد بود. پیش‌تر گزارش شده بود که احتمال اقتباس کارگردان از «واینلند» (Vineland) نوشته «توماس پینچون» که داستانش در سال ۱۹۸۳ روی می‌دهد وجود دارد.

«مایکل دلوکا» مدیر گروه سینمایی برادران وارنر پیش‌تر در ام‌جی‌ام مدیریت می‌کرد و سابقه مشارکت در تولید «لیکوریش پیتزا»، «شب‌های عیاشی»‌ (Boogie Nights) و «مگنولیا» (Magnolia) را دارد. فیلم نهم اندرسون سه نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

برادران وارنر با مدیریت دلوکا و «پم عبدی» به تازگی با «تام کروز» برای تولید چند فیلم به توافق رسیده‌اند و فیلم جدید «پل گرین‌گرس» بر اساس رمان «غرق شدن» (Drowning: The Rescue of Flight 421) را می‌سازند.

دی‌کاپریو به تازگی در «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) با «مارتین اسکورسیزی» همکاری کرده و مقابل «رابرت دنیرو» و «لیلی گلدستون» دیده شده در حالی که پن در «ددیو» (Daddio) با «داکوتا جانسون» جلوی دوربین رفته و هال در «برای مسیح بوق بزنید روح خود را نجات دهید» (Honk for Jesus. Save Your Soul) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید