news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Ferrari در پلتفرم‌های دیجیتال اعلام شد

فیلم «فراری» به زودی از پلتفرم‌های دیجیتال پخش می‌شود.

فیلم «فراری» (Ferrari) استودیوی نئون با بازی «آدام درایور» در نقش «انزو فراری» به زودی از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «مایکل مان» که با بودجه ۹۵ میلیون دلاری ساخته و در سالن‌های سینما نزدیک به ۲۴ میلیون دلار فروخته، ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ماه ۱۴۰۲) به صورت دیجیتال منتشر می‌شود.

داستان این فیلم در تابستان سال ۱۹۵۷ روی می‌دهد وقتی که فراری دچار بحران است و ورشکستگی کمپانی فراری که انزو و همسرش ده سال برای بنا شدنش از صفر کوشیدند را تهدید می‌کند. انزو تصمیم می‌گیرد که روی یک مسابقه دیگر – رالی ۱۰۰۰ مایلی «میله میلیا» (Mille Miglia) در سراسر ایتالیا قمار کند. درایور در این فیلم نقش «انزو فراری» را بازی می‌کند و «پنه‌لوپه کروز» در نقش «لورا» همسر انزو و «شیلین وودلی» در نقش معشوقه او «لینا لاردی» بازی خواهند کرد. «گابریل لئون» برزیلی، «جک اودانل»، «سارا گیدون» و «پاتریک دمپسی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«اریک مسراشمیت» فیلمبردار «فراری» برای مان و «دنیل پمبرتون» آهنگساز فیلم است. «ماریا جورکوویچ» نامزد اسکار طراح صحنه، «ماسیمو کانتینی پارینی» نامزد اسکار طراح لباس و «پیترو اسکالیا» برنده اسکار تدوین‌گر فیلم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید