news-background
news-background

تمایل پنه‌لوپه کروز به بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی و یک کمدی رمانتیک با رابرت دنیرو یا ال پاچینو: «چرا که نه»

کروز مایل است یک فیلم کمدی رمانتیک با پاچینو یا دنیرو بازی کند.

«پنه‌لوپه کروز» در مصاحبه با «ورایتی» به بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی ابراز تمایل می‌کند. او جمعه پیش گفت:‌ «اگر اثر جالبی باشد، چرا که نه؟ خوش می‌گذرد.»

او در حاشیه رویداد «۱۰ کارگردان برای دیدن» ادامه می‌دهد: «همان‌گونه که می‌توانید تصور کنید، این درخواستی است که گاهی فرزندانم از من دارند و می‌گویند: «نمی‌خواهی این نقش‌ها را بازی کنی، مامان؟» چون درام‌ها و فیلم‌های خیلی زیادی بازی کرده‌ام که هنوز نمی‌توانم به آن‌ها نشان دهم.»

کروز می‌گوید: «گفت‌وگوهایی اینجا و آنجا» درباره پروژه‌های ابرقهرمانی پیش آمده اما در آینده نزدیک قرار نیست در چنین فیلم‌هایی بازی کند. او وعده می‌دهد که شاید به زودی در یک فیلم موزیکال بازی کند: «به زودی در یک فیلم بازی می‌کنم، به گمانم. بخت این را داشتم که «نه» (Nine) را با «راب مارشال» بسازم. خیلی خوش گذشت. باعث شد روزی پنج ساعت برقصم. برای فیلمی برنامه‌ریزی می‌کنیم که من را خیلی خوشحال می‌کند.»

کروز این روزها فیلم «فراری» (Ferrari) به کارگردانی «مایکل مان» را روی پرده دارد و مقابل «آدام درایور» نقش همسر «انزو فراری» را بازی کرده است.

این بازیگر ۴۹ ساله در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید مایل است در یک فیلم کمدی-رمانتیک مقابل «ال پاچینو» یا «رابرت دنیرون بازی کند: «کمدی بازی کرده‌ام، اما همیشه به دنبال فیلم‌های بیشتر هستم. فکر می‌کنم دنیا به فیلم‌های کمدی رمانتیک بیشتری احتیاج دارد.»

در این رویداد «شان پن» جایزه «تأثیر هنری در بازیگری» را از «شان پن» دریافت کرد که در «۲۱ گرم» (21 Grams) با او همکاری کرده است. پن کروز را یک «غول بازیگری» می‌نامد و از «بصیرت و تخیل» و لهجه او ستایش می‌کند: «پنه‌لوپه را در فیلم‌های انگلیسی-زبان، اسپانیایی-زبان، و ایتالیایی زبان دیده‌ام. خودم انگلیسی را خوب، اسپانیایی را در کمترین حد، و ایتالیایی را اصلاً بلد نیستم. با این حال، به یاد نمی‌آورم که حتی یک بار به زیرنویس نگاه کرده باشم. یادم هست که هر حرفی که به زبان می‌آورد را متوجه می‌شدم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید