news-background
news-background

جودی فاستر: همکاری با بازیگران نسل زد «آزاردهنده» است

فاستر می‌گوید امیدوار است به نسل زد در یافتن مسیرشان کمک کند.

«جودی فاستر» در مصاحبه جدیدی با «گاردین» می‌گوید گاهی همکاری با نسل زد را «واقعاً آزاردهنده» می‌داند اما امیدوار است به آن‌ها راهی نشان دهد تا «یاد بگیرند چگونه آرام بگیرند.»

فاستر اعتراف می‌کند که رفتار این نسل را درک نمی‌کند: «واقعاً آزاردهنده‌اند، به‌ویژه در محیط کاری. می‌گویند: «نه، امروز حس‌اش نیست، ساعت ۱۰:۳۰ صبح می‌آیم.» یا در ایمیل‌ها، به آن‌ها می‌گویم: «از نظر قواعد دستوری غلط است، املای صحیحش را بررسی کرده‌ای؟» می‌گویند: «چرا باید این کار را بکنم، محدودکننده نیست؟»»

فاستر وقتی در سال ۱۹۷۶ نقش یک قربانی آزار جنسی را در «راننده تاکسی» (Taxi Driver) برای «مارتین اسکورسیزی» بازی کرد، بیش از کارگردان فیلم ساخته بود. او پس از پنج دهه بازیگری و فیلمسازی سعی می‌کند به بازیگران جوان راه نشان دهد: «باید یاد بگیرند چگونه آرام باشند، چگونه در موردش خیلی فکر نکنند، چگونه اثری ارائه دهند که از آن خودشان باشد. می‌توانم به آن‌ها کمک کنم پیدایش کنند، چیزی که بسیار لذت‌بخش‌تر از پرتاگونیست داستان بودن است، با همه فشارهایش.»

او در این مصاحبه فاش می‌کند که با «بلا رمزی» بازیگر ۲۰ ساله «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تماس گرفته است. آن‌ها به درخواست فاستر در رویداد «زنان در هالیوود» مجله «ال» در ماه نوامبر با یکدیگر دیدار کرده‌اند.

فاستر می‌گوید: «با بلا تماس گرفتم، چون هرگز ملاقات نکرده بودیم، و گفتم: «می‌خواهم من را با این رویداد آشنا کنی»، رویداد شگفت‌انگیزی که درباره بازیگران و فیمسازان است، اما از طرف دیگر به مد ارتباط دارد... بلا که بهترین سخنرانی را ارائه داد، بی‌نقص‌ترین لباس را پوشیده بود، دوخت زیبایی داشت و فرق وسط و بدون آرایش.»

فاستر به زودی در سریال «کارآگاه واقعی: شهر شب» (True Detective: Night Country) اچ‌بی‌او دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶

کلا موجودات آزاردهنده ای هستند این نسل

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۱۱

یکی از افرادی که تو همون دوران نوجوونی خودش مونده و حاضر نیست تغییر رو قبول و درک کنه

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵

چرا نسل جدید رو درک نمیکنید؟چرا اینقد نامهربون؟چرا؟

نمایش اسپویل