news-background
news-background

دیوید چیس خالق The Sopranos می‌گوید این سریال احیا نمی‌شود: با فیلم پیش‌درآمد تمام شد

چیس می‌گوید داستان سریال «سوپرانوها» ادامه پیدا نمی‌کند.

«دیوید چیس» پدید‌آورنده «سوپرانوها» (The Sopranos) تأیید کرده است که این سریال پس از پیش‌درآمد «قدیسان بی‌شمار نیوآرک» (The Many Saints of Newark) بازنخواهد گشت. او در پاسخ به این پرسش «تی‌وی اینسایدر» می‌گوید: «نه. با پیش‌درآمد تمام شد.»

چیس درباره واکنش بینندگان سریال پایان بحث‌برانگیز و مبهم سریال «سوپرانوها» می‌گوید: «از اینکه چقدر تونی را دوست داشتند شگفت‌زده شدم اما می‌خواستم صورت او را در یک ظرف لینگوئینی ببینم. تقریباً مثل این بود که بگویم: «عاشق پسر منید اما حالا می‌خواهید او کشته شود!»»

«کیسی بلویز» مدیر شبکه اچ‌بی‌او در سال ۲۰۲۲ به «هالیوود ریپورتر» گفته بود چیس تمایلی به بازگرداندن «سوپرانوها» به هیچ شکلی ندارد: «فکر نمی‌کنم دیوید هیچ علاقه‌ای به بازگرداندن «سوپرانوها» داشته باشد. و من با او موافقم. سریال بی‌نقصی است که به نظر من نیازی به بازگرداندن ندارد. اما باید دید او می‌خواهد در آینده چه کند.»

سریال «سوپرانوها» از ژانویه سال ۱۹۹۹ تا ژوئن ۲۰۰۷ پخش شد و فیلم پیش‌درآمد آن در سال ۲۰۲۱ از راه رسید. «مایکل گاندولفینی» فرزند «جیمز گاندولفینی» در فیلم «قدیسان بی‌شمار نیوآرک» نقش نسخه جوان‌تر «تونی سوپرانو» را بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید