news-background
news-background

آدام درایور: چه اهمیتی دارد که پی در پی نقش دو ایتالیایی را در House of Gucci و Ferrari بازی کرده‌ام؟

درایور می‌گوید برای انتخاب نقش‌ها بیشتر به کارگردانان فکر می‌کند.

«آدام درایور» در مصاحبه با پادکست «اسمارت‌لس» می‌گوید نقش‌ها کمتر و همکاری با کارگردانان بزرگ بیشتر برای او اهمیت دارند. او در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) «ریدلی اسکات» نقش «مائوریزیو گوچی» و در«فراری» (Ferrari) «مایکل مان» نقش «انزو فراری» را بازی کرده است.

درایور می‌گوید: «افراد زیادی می‌گفتند: «چقدر نقش ایتالیایی بازی می‌کنی؟» به آن‌ها می‌گویم ناخواسته به آن شکل شد. اما ریدلی [اسکات] و مایکل [مان] اهمیت دارند که به نظر من بهترین فیلمسازان‌اند. چه اهمیتی دارد که نقش دو ایتالیایی را پیاپی بازی کرده‌ام؟»

درایور به دست آوردن این دو نقش را «نمونه خوبی از استراتژیک نبودن» در انتخاب فیلم‌ها می‌داند و می‌گوید «شاید بهتر باشد» که به همین شکل پیش برود اما ممکن است از این پس به شخصیت‌های ایتالیایی نزدیک نشود: «از اینکه چقدر این بحث مطرح شد غافلگیر شدم. می‌گویند: «علاقه خاصی داری.» اما به آن‌ها می‌گویم: «فقط دو [نقش] بوده! دو ایتالیایی!» فقط دو نقش است. با مطبوعات نمی‌توان بحث درست و دقیقی داشت.»

او اضافه می‌کند: «می‌گویند: «ایتالیا چه خصوصیتی دارد؟» کمتر به ایتالیا مرتبط است هرچند این کشور را دوست دارم. بیشتر ریدلی اسکات و مایکل مان و خود پروژه‌ها اهمیت دارند. کشور ایتالیا اولین موضوعی نیست که به ذهن من می‌آید.»

درایور پیش‌تر در واکنش به گزارشگری که پرسیده بود چرا صحنه‌های رانندگی فیلم «فراری» بی‌کیفیت از آب درآمده‌اند گفته بود: «گور پدرت، چه می‌دانم. سؤال بعدی.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید