news-background
news-background

شوخی دووین جانسون با فیلم Baywatch خودش پس از بازگشت به WWE Raw

جانسون پس از بازگشت به کشتی کج با فیلم بدنام خود شوخی کرد.

«دووین «راک» جانسون» یک بار دیگر با فیلم «گارد ساحلی» (Baywatch) خودش که در سال ۲۰۱۷ با استقبال مواجه نشد شوخی کرد. این فیلم با بازی «زک افران» و «پریانکا چوپرا» بازسازی یک سریال تلویزیونی محبوب بود.

جانسون در اپیزود دوشنبه شب «دبلیودبلیوای را» (WWE Raw) به میدان کشتی کج برگشت و پس از روبرویی با «جیندر ماهال» گفت: «در واقع اگر تو یکی از فیلم‌های «راک» بودی، «گارد ساحلی» می‌شدی.» ماهال در پاسخ به او می‌گوید: «خوشبختانه هیچ‌وقت «گارد ساحلی» را ندیده‌ام.» جانسون به سرعت جواب می‌دهد: «هیچ‌کس ندیده.»

جانسون در «گارد ساحلی» نقش یک غریق نجات به نام «میچ بیوکنان» را بازی می‌کند. در نسخه تلویزیونی «دیوید هاسلهاف» در این نقش ظاهر شده بود. فیلم جانسون از «راتن تومیتوز» نمره ۵۸ درصد مخاطبین و ۱۷ درصد منتقدین را دریافت کرد.

جانسون در سال ۲۰۱۸ یک جایزه «تمشک طلایی» در بخش تازه‌ای به نام «به حدی بد که عاشقش می‌شوی!» دریافت کرده بود. او در اینستاگرام نوشت: «نه، اسکار نیست – شاید روزی دیگر – اما تمشک طلایی است. نکته جذاب این است: فیلم به حدی بد بود که در واقع بخش جدیدی ایجاد کردند. شاخه جدید برای فیلم‌های به‌شدت بدی است که دست آخر عاشقشان می‌شوید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۳۹

عشق راک عشق

نمایش اسپویل