news-background
news-background

تمایل آلن ریچسون بازیگر سریال Reacher به بازی در نقش بتمن

بازیگر «ریچر» مایل است «بتمن» بعدی دی‌سی باشد.

«آلن ریچسون» که نقدهای مثبتی برای بازی در فصل دوم سریال «ریچر» (Reacher) پرایم ویدیو دریافت کرده و به شایعه تبدیل شدن به بازیگر بعدی نقش «بتمن» واکنش نشان داده است. در سریال پربیننده آمازون درباره یک مأمور سابق پلیس است که مشت و لگد به حل پرونده‌های جنایی کمک می‌کند.

داستان سریال بی‌شباهت به «بتمن» و سبک «بروس وین» برای مبارزه با جرم و جنایت نیست. از این رو بسیاری از هواداران دی‌سی گمانه‌زنی می‌کنند که ریچسون یکی از گزینه‌های بازی در نقش «بتمن»‌ در پروژه‌های جدید استودیو دی‌سی با تهیه‌کنندگی «جیمز گان» از جمله «شجاع  و جسور»‌ (The Brave and the Bold) خواهد بود.

ریچسون در مصاحبه با «فورتس آو سالیتود» تمایل خود به بازی در این نقش را پنهان نمی‌کند و می‌گوید: «خیلی دوست دارم نقش بتمن را بازی کنم. می‌دانید، اتفاقاً [بتمن بدون شنل و ریچر] یک قیاس عالی است. اما بتمن یک مخفی‌گاه دارد، اما ریچر حتی خانه ندارد. مسواک دارد. یعنی بتمن چیزهای جذابی دارد. این مرد مجهز است و مخفی‌گاه، پنت‌هوس و نورافکنی دارد که او را با آن فرامی‌خوانند. بتمن جذاب‌تر است.»

سه اپیزود اول از فصل دوم «ریچر» که ۱۵ دسامبر پخش شده رشد ۵۰ درصدی بیننده را نسبت به تمامی فصل اول نشان می‌دهد. اپیزودهای فصل اول بنا بر گزارش «نیلسن» ۱.۸۴ میلیارد دقیقه بیننده در ایالات متحده داشته اما فصل دوم پربیننده‌ترین افتتاحیه سریال‌های آمازون از زمان پخش «حلقه‌های قدرت» (Lord of the Rings: The Rings of Power) را به ثبت رسانده است.

فصل دوم «ریچر» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد منتقدین و ۸۴ درصد مخاطبین را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید