news-background
news-background

جیمز می از احتمال همکاری دوباره با جرمی کلارکسون و ریچارد هموند پس از Grand Tour می‌گوید

می احتمال تولید پروژه تازه‌ای با کلارکسون و هموند را رد نمی‌کند.

«جیمز می» در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی ۴ می‌گوید پس از پایان «تور بزرگ» (The Grand Tour) آمازون پرایم ویدیو احتمال بازگشت او به همراه «جرمی کلارکسون» و «ریچارد هموند» در یک پروژه جدید وجود دارد.

می که تدوین‌گر مهمان برنامه «امروز» بی‌بی‌سی بود به پرسشی پیرامون آینده سریال «تور بزرگ» پاسخ داد: «خوب، در حال حاضر آخرین قسمتش را فیلمبرداری کرده‌ایم. احتمالش را رد نمی‌کنم، اما باید به یاد داشته باشید که ما کمی پیر شده‌ایم.»

او ادامه می‌دهد: «دو [اپیزود از «تور بزرگ»] را آماده پخش داریم، بنابراین یکی به زودی بیرون می‌آید. نمی‌دانم اجازه دارم بگویم یا نه. سپس مدتی بعد اپیزود دیگری منتشر خواهد شد. به گمانم این باعث می‌شود که از نظر فنی بیکار باشم – صدای شادی را در سراسر کشور می‌شنوم.»

کلارکسون نوامبر امسال در مصاحبه با «تایمز» گفت که پس از ۳۴ سال به تولید برنامه درباره خودروها پایان می‌دهد. آمازون پایان «تور بزرگ» با مجریان فعلی را به تأیید رسانده اما اعلام کرده است که «مزرعه کلارکسون» (Clarkson’s Farm) برای فصل چهارم بازخواهد گشت.

این سه مجری اولین بار در سال ۲۰۰۳ با «تخت گاز» (Top Gear) در کنار هم دیده شدند و در سال ۲۰۱۵ به همکاری با بی‌بی‌سی پایان دادند. پیش‌تر گزارش شده بود که کلارکسون ۶۳ ساله، می ۶۰ ساله و هموند ۵۳ ساله به زیمبابوه سفر کرده‌اند تا آخرین اپیزود «تور بزرگ» را فیلمبرداری کنند. مجریان «تور بزرگ» در اپیزود بعدی که فوریه ۲۰۲۴ پخش خواهد شد در موریتانی دیده خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید