news-background
news-background

بزرگترین درسی که ربکا فرگوسن از بازیگری مقابل تام کروز در Mission: Impossible آموخته است

«ربکا فرگوسن» در سه فیلم «مأموریت غیرممکن» نقش‌آفرینی کرده و با خلق و خوی «تام کروز» آشناست. او هفته گذشته در یک مصاحبه به یادآورده است که چگونه روش و اسلوب بازیگری کروز که با تعهدش به نقش و بدلکاری‌های خطرناک شناخته می‌شود الهام‌بخش بوده است. این دو آخرین بار در «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) همکاری کرده‌اند.

فرگوسن به «ریدیو تایمز» می‌گوید: «او یک ستاره سینمای حرفه‌ای، شاد و پرشور  است. مهربان، شگفت‌انگیز و با انگیزه است و باورنکردنی‌ترین فرصت‌ها را به من داد. از همه انتظار دارد بهترین باشند. این احتمالاً تنها درسی است که گرفته‌ام. اگر نتوانید به وظایف خود عمل کنید، ایرادی ندارد، همیشه به دنبال راه حل دیگری هستید. اما او اولین نفر در صحنه فیلمبرداری و آخرین نفر است که بیرون می‌رود. اگر از همه می‌خواهید که بهترین خود باشند، باید خودتان هم بهترین باشید. و او بهترین است.»

فرگوسن با «مأموریت غیرممکن: کشور سرکش» (Mission: Impossible – Rogue Nation) به این چندگانه پیوست و برای «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Mission: Impossible – Fallout) و قسمت هفتم بازگشت. شخصیت «السا فاست» در میان هواداران به چنان محبوبیتی رسید که برخی خواستار اسپین‌آفی برای او شدند.

فرگوسن در مورد آینده این شخصیت و اسپین‌آف احتمالی به «کامبک‌بوک» گفته بود: «وقتی مأموریت را شروع کردم، خیلی عاشق السا شدم. فکر کردم: «بله، بله، او یک اسپین‌آف خواهد داشت. و سپس به تدریج، نمی‌دانم فروتن شدم یا به این نتیجه رسیدم که بحث السا مطرح نیست، در واقع یک کار گروهی است. السا و اینان و بنجی [با بازی «ستیمون پگ»] و وینگ [ریمز] -- همه این شخصیت‌ها در کنار هم باعث شده‌اند که فیلم خوبی باشد.»

او اضافه می‌کند: «ایده السا به تنهایی -- همیشه جواب می‌دهد، به [کارگردان] کریس مک‌کواری نیاز دارید و به تام نیاز خواهید داشت. شاید تام بتواند به داستان وارد و خارج شود، می‌تواند یک بازیگر مهمان در سریال من باشد. نکته این است که به نظر من نیازی نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید