news-background
news-background

دیوید یتس حضور دامبلدور در قسمت دوم "جانوران شگفت انگیز" را تایید کرد

 

آلبوس دامبلدور که در دنیای فیلم هری پاتر یکی از پرطرفداران شخصبت هاست در قسمت دوم فیلم "جانوران شگفت انگیز" حضور خواهد داشت. دیوید یتس کارگردان چهار قسمت آخر فیلم های هری پاتر و کارگردان "جانوران شگفت انگیز" در یک بیانیه به صورت رسمی اعلام کرده است که در قسمت دوم فیلم شاهد حضور دامبلدور جوان هستیم.

" در قسمت دوم دامبلدور جوان بازخواهد گشت و چندین صحنه خوب به همراه نیوت خواهد داشت، ما در حال حاضر به دنبال کسی هستیم که نقش دامبلدور جوان را بازی کند و از هر پیشنهادی استقبال خواهیم کرد " این جملات سخنان دیوید یتس در مصاحبه به وب سایت اسکرین رنت بوده است. در فیلم های هری پاتر ریچارد هریس و کایکل گمبون نقش دامبلدور را ایفا کرده اند. در فیلم "جانوران شگف انگیز" کارگردان به دنبال بازیگری است تا دامبلدور را جوان تر نشان دهد.

در چند روز گذشته نیز حضور جانی دپ در قسمت دوم این فیلم تایید شده بود. هنوز به صورت رسمی نقش او اعلام نشده است اما حرف هایی وجود دارد که جانی دپ نقش گلرت گریندل یک شخصیت جادوگر و نابکار را ایفا خواهد کرد که دنیای جادوگری به دامبلدور نیاز دارد تا با او مبارزه کند.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» یک فیلم فانتزی و دارم به کارگردانی دیوید یتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی جی.کی.رولینگ است که در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. این فیلم که اولین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین نام است، به عنوان مشتق/پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم‌های هری پاتر بوده و اولین قسمت از یک پنجگانه است. رولینگ همچنین در کنار دیوید هیمن، استیو کلاوز و لایونل ویگرام، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، کارمن اجوجو، فیث وود-بلگارو، جان ویت و ران پرلمن است. تصویربرداری فیلم در تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۱۵ در استودیو لیوزدن وارنر برادرز آغاز شد.جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس اکران جهانی خواهد شد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید