news-background
news-background

مایکل مان مشتاق کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی نیست: از دیدن Guardians Of The Galaxy لذت بردم

کارگردان «فراری» می‌گوید علاقه‌ای به فیلم‌های ابرقهرمانی ندارد.

«مایکل مان» افسانه‌ای می‌گوید «نگهبانان کهکشان» (Guardians Of The Galaxy) مارول را می‌پسندد اما تمایلی به کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی ندارد. پاسخ او به پیشنهاد «کوین فایگی» یا «جیمز گان» یک نه قاطعانه است اما تمامی فیلم‌های این ژانر را زبانه نمی‌داند.

مان در مصاحبه جدیدی با پادکست «دیسکورس» از فیلم جدیدش «فراری» (Ferrari) با بازی «آدام درایور» و تصور تولید یک فیلم ابرقهرمانی در آینده گفته است.

او می‌گوید: «فقط فیلم‌هایی می‌سازم که برایشان اشتیاق داشته باشم و این من را کمی بیشتر در لب مرز قرار می‌دهد. آنجاست که بهترین اثرم را می‌سازم. مایلم یک کارگردان پیشه‌ور باشم، از یک فیلم به فیلم دیگر و فیلم دیگر بروم، اما فکر نمی‌کنم خیلی خوب به آن عمل کنم. خونم را به گردش نمی‌اندازد.»

مان ادامه می‌دهد: «از طرف دیگر، فکر می‌کنم «نگهبانان کهکشان» برای مثال، نه لزوماً قسمت آخرش، بلکه دو قسمت قبلی، واقعاً جواب داد و از تماشایشان لذت می‌برم. و علت جواب دادنش این بود که ساختار داستانی بسیار خوبی پشتش بود. بنابراین امکان گسترش مجموعه داستان‌ها به آن شکل و خلق یک مجموعه داستان از این نظر هیجان‌انگیز است. به نظر من مدیوم بسیار هیجان‌انگیزی است. اجازه دهید نگوییم من تمایل دارم چه بسازم. دوست دارم یک پروژه علمی-تخیلی بسازم، اما ابرقهرمان ندارد.»

«نگهبانان کهکشان ۳» آخرین فیلم «جیمز گان» برای مارول پیش از کوچ بزرگش به دی‌سی بود و یکی از معدود فیلم‌های چند سال گذشته ژانر ابرقهرمانی که زیان مالی به بار نیاورد.

مان پیش‌تر تأیید کرده بود که «مخمصه ۲» (Heat 2) را می‌سازد. فیلم «فراری» از ۲۵ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید