news-background
news-background

پایان DCEU برادران وارنر با اکران Aquaman and the Lost Kingdom بدون مراسم فرش قرمز

فیلم «آکوامن ۲» پایان‌بخش «دنیای گسترده دی‌سی» در برادران وارنر است.

با اکران فیلم «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) «دنیای گسترده دی‌سی» (DCEU) این هفته به نقطه پایان می‌رسد. استودیوی برادران وارنر با این حال برای فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری این مجموعه که از گزند حواشی منفی در امان نماند فرش قرمز برگزار نخواهد کرد. «دنیای دی‌سی» (DCU) جدید برادران وارنر با مدیریت «جیمز گان» با فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) آغاز خواهد شد.

موموآ در مصاحبه با «ای‌تاک» می‌گوید: «به نظر من فیلم بسیار خوبی است که همه این دنیا را جمع‌بندی می‌کند. می‌بییند که این شخصیت در چه موقعیتی است و چه مسیر جذابی طی کرده. دوازده سال گذشته و «دنیای گسترده دی‌سی» به پایان خود رسیده.»

«آکوامن و قلمرو گمشده» بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها به دنبال افتتاحیه جهانی ۱۱۰ میلیون دلاری است. وارنرها آخر هفته آینده علاوه بر این فیلم ابرقهرمانی با بازی «جیسون موموآ»، «رنگ بنفش» (The Color Purple) و «وانکا» (Wonka) را روی پرده خواهند داشت.

این سه فیلم برادران وارنر با پنج فیلم دیگری رقابت می‌کنند که به صورت گسترده در سالن‌های سینمای آمریکا به نمایش درمی‌آیند: انیمیشن «کوچ» (Migration) یونیورسال و ایلومینیشن، «پنجه آهنین» (The Iron Claw) استودیوی ای-۲۴ و کمدی رمانتیک «هر کسی به جز تو» (Anyone but You) سونی با بازی «گلن پاول» و «سیدنی سویینی» از روز جمعه و «پسران درون قایق» (The Boys in the Boat) «جرج کلونی» و «فراری» (Ferrari) «مایکل مان» از روز کریسمس اکران خواهند شد.

انتظار می‌رود «آکوامن ۲» در پنج روز اول اکران در آمریکای شمالی بیش از ۴۰ میلیون دلار بلیت‌فروشی کند. هرچند این فروش از ۴۶.۱ میلیون دلار «کاپیتان مارول ۲» (The Marvels) مارول کمتر است اما «آکوامن ۲» در ۷۳ بازار بین‌المللی از جمله چین حدود ۸۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد و در مجموع به ۱۱۰ میلیون دلار نزدیک خواهد شد. این فیلم فقط در بازار چین ۲۵ تا ۳۰ میلیون دلار فروش می‌کند.

فیلم «وانکا»‌ با بازی «تیموتی شالامی» در دومین هفته اکران به دنبال فروش چهار روزه ۲۰ میلیون دلاری و رتبه دوم و «کوچ» به دنبال فروش داخلی ۱۵ میلیون دلاری در پنج روز اول اکران است. «هر کسی به جز تو» در بیش از ۳ هزار سالن سینما در آمریکا فروش نزدیک به ۷ میلیون دلاری را ثبت خواهد کرد در حالی که «پنجه آهنین» با بازی «زک افران» و «جرمی آلن وایت» در ۲۵۰۰ سالن سینما اکران خواهد شد و حدود ۶ میلیون دلار بلیت‌فروشی می‌کند.

دو فیلم «رنگ بنفش» و «پسران درون قایق» که به ترتیب امتیاز ۸۷ و ۵۱ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده‌اند تا ۱۰ و ۳ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی فروش می‌کنند. «فراری» با بازی «آدام درایور» در نقش «انزو فراری» که با بودجه ۹۵ میلیون دلاری تولید شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۶ درصد دریافت کرده به سختی از ۱ میلیون دلار در روز کریسمس فراتر خواهد رفت. این فیلم با بازی «پنه‌لوپه کروز» و «شیلین وودلی» اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید