news-background
news-background

سریال What We Do In the Shadows با فصل ششم به پایان می‌رسد؛ بازگشت The Buccaneers برای فصل دوم

شبکه اف‌ایکس سریال «در تاریکی چه می‌کنیم» را با فصل ششم به پایان می‌رساند.

سریال «در تاریکی چه می‌کنیم» (What We Do in the Shadows) با فصل ششم در شبکه اف‌ایکس به پایان می‌رسد. فصل پنجم این کمدی در ماه اوت به پایان رسید.

این سریال ماکیومنتری براساس فیلمی به همین نام ساخته‌ی «تایکا وایتیتی» و «جیمین کلمنت» تولید شد و «مت بری»، «کیوان نوواک»، «ناتازیا دیمتریو»، و «مارک گویلن» در آن ایفای نقش کردند. داستان در مورد گروهی از خون‌آشام‌هاست که صدها سال است در نیویورک زندگی می‌کنند. وایتیتی و کلمنت از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بودند.

«در تاریکی چه می‌کنیم» از زمان پخش تا امروز ۲۲ نامزدی امی دریافت کرده و در بخش بهترین طراحی لباس سریال‌های فانتزی و علمی-تخیلی برنده این جایزه شده است. در سال ۲۰۲۲ شبکه اف‌ایکس سفارش ساخت فصل‌های پنجم و ششم را صادر کرده بود.

اپل تی‌وی+ از سوی دیگر این هفته اعلام کرد که فصل دوم سریال درام «ماجراجویان» (The Buccaneers) را تولید می‌کند. فصل اول به نویسندگی «کاترین جیک‌ویز» و کارگردانی «سوزانا وایت» در ماه نوامبر پخش شد.

داستان رمان درباره گروهی از پنج دختر بی‌پروا و ثروتمند آمریکایی در دهه ۱۸۷۰، سرپرست‌های قانونی آن‌ها مردانی است که در «فصل لندن» با آنان ازدواج می‌کنند. «کریستین فروست» نروژی در نقش «نن سنت جرج»، «آلیشا بو» در نقش «کنچیکا کلوسن»، «جوسی توتا» در نقش «میبل الم‌ورث»، «آبری آیبرگ» در نقش «لیزی الم‌ورث»، «ایموجن واترهوس» در نقش «جینی سنت جرج»، «میا تریپلتون» دختر «کیت وینسلت» در نقش «آنریا مارابل»، «کریستینا هندریکس» در نقش «خانم سنت جرج»، «جاش دیلن» در نقش «لرد ریچارد مارابل»، «بارنی فیشویک» در نقش «لرد جیمز»، «گای رمرز» در نقش تئو، دوک تینتاگل، «متیو بروم» در نقش «گای توارت»، «سیمون کربی» در نقش « لورا تستوالی»، و «فرانچسکا کورنی» در نقشث «جین هوپلی» در این سریال ظاهر شده‌اند.

وایت پیش‌تر در مصاحبه با «ددلاین» گفته بود این سریال با «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس قابل‌مقایسه نیست: «خوشایند است که با «بریجرتون» مقایسه شود چرا که سریالی به‌شدت محبوب است، اما جاه‌طلبی ما هرگز این نبود که چنان سریالی بسازیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید