news-background
news-background

دیوید لینچ: با یک بسته چیتوز راضی شدم در فیلم The Fabelmans اسپیلبرگ بازی کنم

لینچ برای بازی در فیلم «فیبلمن‌ها» یک بسته چیتوز درخواست کرده است.

«دیوید لینچ» در مصاحبه با «امپایر» می‌گوید با یک بسته چیتوز راضی شده در فیلم «فیبلمن‌ها» (The Fabelmans) «استیون اسپیلبرگ» مقابل دوربین برود.

کارگردان «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) و «تویین پیکس» (Twin Peaks) می‌گوید: «خوب، در درجه اول [به خاطر] چیتوز، خیلی دوست دارم. و از هر فرصتی برای خریدنشان استفاده می‌کنم. اما می‌دانم که غذای دقیقاً سالمی نیست. وقتی از خانه بیرون می‌روم و فرصتی به دست می‌آورم... اما راستش خیلی زیاد نمی‌خرم.»

او ادامه می‌دهد: «اگر بخرم، یک بسته بزرگش را دوست دارم. چون وقتی شروع می‌کنید... باید زیاد بخوردید پیش از آنکه بتوانید آرام‌تر بردارید و واقعاً از خوردن دست بکشید. وگرنه، با یک بسته کوچک، تا چند روز تقلا می‌کنید که بیشتر گیر بیاورید... طعم بی‌نظیری دارد.»

لینچ در فیلم نیمه-اتوبیوگرافی اسپیلبرگ نقش «جان فورد» فیلمساز افسانه‌ای را بازی کرده است. او اضافه می‌کند: «در ابتدا نمی‌خواستم بازی کنم. و دلیلش این است که وقتی بحث بازیگری در میان باشد، تعمداً سعی می‌کنم از آن دوری کنم، و به امثال هریسون فورد و جرج کلونی بهترین فرصت کارنامه‌شان را بدهم.»

او در پنج دقیقه پایانی فیلم ظاهر می‌شود و به اسپیلبرگ جوان توصیه‌هایی برای فیلمسازی می‌کند. لینچ می‌گوید: «جان فورد شاید برای آموزش مختصر به آن مرد جوان می‌تواند چند نکته را بگوید. اما بحث افق را مطرح کرد. اما درست است. افق در میانه تصویر خیلی ملال‌آور است.»

اسپیلبرگ پیش‌تر شرط لینچ برای بازی در این فیلم را فاش کرده بود: ««به یک شرط حاضرم انجامش دهم… لباس این شخصیت را از دو هفته قبل می‌خواهم تا بتوانم در آن زندگی کنم.» گفتم: «منظورت این است که می‌خواهی آن را بپوشی؟» گفت: «بله، هر روز.» آن کلاه، چشم‌بند و همه‌چیز. وقتی آمد لباس‌ها مندرس شده بودند.»

لینچ در چندین فیلم خودش از جمله «بزرگراه گمشده» (Lost Highway) و «تلماسه» (Dune) مقابل دوربین رفته و در سریال انیمیشن «مرد خانواده» (Family Guy) صداپیشگی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید