news-background
news-background

سریال Warrior پس از سه فصل در مکس کنسل شد

«جنگجو» پس از سه فصل کنسل شد.

سریال «جنگجو» (Warrior) برای فصل چهارم به پلتفرم استریم مکس بازنخواهد گشت. برادران وارنر دیسکاوری از طرف دیگر امتیاز پخش سه فصل اول این سریال را به صورت غیرانحصاری به نتفلیکس فروخته است.

این سریال بر اساس نوشته‌های «بروس لی» ساخته شده و داستانی در اواخر قرن نوزدهم میلادی در محله چینی‌های سان فرانسیسکو روایت می‌کند. فصل سوم این سریال پس از تأخیرهای ناشی از پاندمی در ماه ژوئن از مکس پخش شده بود. انتظار می‌رود سه فصل این سریال فوریه آینده از نتفلیکس در دسترس قرار بگیرد و در صورتی که با استقبال مواجه شود با فصل چهارم ادامه پیدا کند.

«اندرو کوجی»، «کی‌یران بیو»، «سلین باکنز»، «الیویا چنگ»، «داین دون»، «دین جگر»، «لنگلی کرکوود»، «ماریا النا لاس»، «هون لی»، «کریستین مک‌کی»، «داستین انگوین»، «میراندا ریسون»، «چن تانگ»، «جو تسلیم»، «جیسون توبین»، «جوانا وندرهام»، «تام وستون جونز» و «پری یونگ» از جمله بازیگران دو فصل اول «جنگجو» بودند.

این سریال اولین بار در سال ۲۰۱۹ از شبکه سینه‌مکس پخش شد و اوایل سال ۲۰۲۱ از مکس سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرد. قرارداد بازیگران برای این سریال فسخ شده و بنابراین بازگرداندن آن‌ها برای فصل احتمالی چهارم پیچیده‌تر خواهد شد. کوجی به تازگی به فیلم اکشن و کمدی «شانزده» (Sixteen) ملحق شده است.

«جنگجو» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «جاناتان تروپر» ساخته شده و «جاستین لین»، «دنیله وودرو» و «اندرو اشنایدر» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه با کمپانی «پرفکت استورم» بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید