news-background
news-background

جیمز گان می‌گوید سریال Arkham مت ریوز بخشی از دنیای جدید دی‌سی است: امیدوارم مارول Guardians of the Galaxy را ادامه دهد

مدیر استودیوی دی‌سی ابهامات بیشتری از آینده دنیای دی‌سی در سینما و تلویزیون را برطرف کرده است.

«جیمز گان» در شبکه اجتماعی تردز تأیید کرده است که «مت ریوز» علاوه بر «بتمن ۲» (The Batman II) پروژه‌های دیگری برای استودیوی دی‌سی می‌سازد.

گان در پاسخ به بعضی از پرسش‌های هواداران در این شبکه اجتماعی تأیید می‌کند که ریوز تهیه‌کننده سریال «آرکهام» (Arkham) است و داستانش بخشی از دنیای سینمایی جدید دی‌سی (DCU) به تهیه‌کنندگی او و «پیتر سفران».

او در پاسخ به این پرسش یک هوادار که آیا ریوز علاوه بر قسمت دوم «بتمن»، سریال «پنگوئن» (The Penguin) با بازی «کالین فارل» و سریال «آرکهام» پروژه دیگری در دست ساخت دارد یا نه می‌گوید: «مت تهیه‌کننده آرکهام به عنوان یکی از سریال‌های «دنیای دی‌سی» است، بنابراین در حال حاضر فقط دو پروژه وجود دارد.»

گان می‌گوید سریال «آرکهام» بخشی از فاز اول دنیای جدید دی‌سی موسوم به «فصل اول: خدایان و هیولاها» (Chapter One: Gods and Monsters) است: «بله. من را به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده دوست داریم بنابراین او تهیه‌کننده داستان‌ها درون دنیای «بتمن» خودش و درون «دنیای دی‌سی» خواهد بود.»

او اضافه می‌کند که سریال «آرکهام» همواره برای الحاق به دنیای دی‌سی طراحی شده بوده نه «السورلدز» (Elseworlds) که «بتمن» ریوز و «جوکر ۲» (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی «تاد فیلیپس» بخشی از آنند: «یکی از اولین ایده‌هایی بود که به ما داده شد وقتی که من و پیتر انتخاب شدیم. جایگشت پروژه پیش از آن زمان را نمی‌دانم.»

پیش‌تر گزارش شده بود که «آنتونیو کمپوس» سریال «تیمارستان آرکهام» (Arkham Asylum) را برای مکس می‌سازد. این سریال بر روی آسایشگاه روانی آرکهام در شهر گاتهام تمرکز می‌کند. این مجموعه پیش‌تر قرار بود با نام «پلیس شهر گاتهام» (Gotham City P.D) و با نویسندگی «ترنس وینتر ساخته شود. وینتر پاییز دو سال پیش از پروژه جدا شد و جای خود را به «جو بارتون» داد اما او نیز با تغییر داستان از پروژه جدا شد.

گان در شبکه اجتماعی تردز اظهار امیدواری می‌کند که چندگانه سینمایی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) در استودیوی مارول و با تهیه‌کنندگی «کوین فایگی» ادامه پیدا کند.

او می‌نویسد: «من و کوین رابطه دوستانه بسیاری خوبی داریم. هرچند بعضی شخصیت‌ها بازنمی‌گردند، اما خیلی دوست دارم که «نگهبانان کهکشان» با اعضای فعلی ادامه پیدا کند و اطمینان دارم که کوین فرد درستی برای آن انتخاب می‌کند.»

پیش‌تر گزارش شده بود که «دیو باتیستا» و «زویی سالدانا» برای بازی در نقش‌های «درکس» و «گامورا» بازنخواهند گشت. قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) یکی از معدود فیلم‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر است که با شکست تجاری مواجه نشده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید