news-background
news-background

جیسون موموآ: آینده Aquaman در دنیای دی‌سی روشن نیست

موموآ می‌گوید «آکوامن» ممکن است در فیلم دیگری ظاهر نشود.

«جیسون موموآ» نسبت به آینده شخصیت «آکوامن» (Aquaman) در دنیای جدید دی‌سی خوش‌بین نیست. او که کریسمس امسال فیلم «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) به کارگردانی «جیمز وان» را در سالن‌های سینما دارد می‌گوید بازگشتش به عملکرد این عنوان در گیشه بستگی دارد.

موموآ که پیش‌تر در فیلم‌های دیگری چون «لیگ عدالت» (Justice League) این نقش را بازی کرده به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «لزوماً دوست ندارم تمام شود... [اما] فکر نمی‌کنم تصمیمش با من باشد.»

او یادآوری می‌کند که «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران جدید استودیوی دی‌سی قصد دارند دنیای جدید خودشان را شروع کنند: «حقیقت این است که اگر مخاطب [«آکوامن و قلمرو گمشده»] را دوست داشته باشد، آنگاه احتمالش وجود دارد. اما در حال حاضر، فکر می‌کنم: «خیلی خوب به نظر نمی‌رسد.»»

موموآ ادامه می‌دهد: «عاشق این شخصیت هستم و دوست دارم مدت‌ها بازی کنم. به شکی آینده‌اش را تصور کرده‌ام. حتی در طول ۱۰ سال آینده یا همین حدود، کارهای جذاب زیادی می‌توانند بکنند. بنابراین به این بستگی دارد که آیا مردم دوستش دارند یا نه.»

او پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که با گان و سفران ملاقات کرده است. در ماه‌های اخیر شایعه ملحق شدن موموآ به دنیای جدید دی‌سی در نقش ابرقهرمانی لوبو شنیده می‌شد. موموآ در آن زمان این شایعه را تأیید نکرد اما وعده داد که ممکن است در نقش شخصیت‌های جدیدی بازگردد.

پس از برگزیده شدن گان، بسیاری از بازیگران قبلی دنیای دی‌سی از جمله «هنری کویل» در نقش «سوپرمن» کنار گذاشته شدند. گان به زودی فیلمبرداری «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) را با «دیوید کورنسوت»‌ در نقش «سوپرمن» آغاز می‌کند و تأیید کرده است که «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) ساخته نخواهد شد.

«آکوامن و قلمرو گمشده» ۲۲ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید